En saa salaattijuustopurkkia auki
Kommentit (16)
Löystytä sitä ensin veitsen avulla ja avaa sitten. Auttaa mulla pähkinävoin ym. avaamisessa.779
Ujuta veitsen kärkeä sinne reunaan, korkin ja lasin väliin. Kun löytyy sopiva kohta, vivuta veistä vähän ylöspäin ja kun kuuluu pieni napsahdus, voit avata purkin helposti.
Onko kyseessä lasipurkki? Naputtele kannen reunoja ympäriinsä ruokaveitsellä että siihen tulee pieniä lommoja. Sen jälkeen se aukeaa kevyesti vääntämällä.
Joko keksit mitä seuraavaksi et saa auki ?
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa,,, katsoin , että tuolla ainakin on sellainen,Brabantia baste purkinavaaja,,,10.50 e. .minulla on ollut tuollainen jo yli10 vuotta, sillä aukeaa helposti kaikki purkit ja tiukat pullot jopa.
En tiedä mistä muualta saa.
Ota pieni teräväkärkinen puukko ja nopea kova isku sillä purkin kanteen, niin että korkkiin tulee reikä. Huono puoli on reikä kannessa.
Toinen vaihtoehto on tunkea joku veitsi purkin ja korkin väliin ja vääntää korkin reunaa ulospäin, kunnes ilmaa pääsee hieman purkin sisään ja paine hellittää. Huono puoli on vääntynyt veitsi.
Pittääpä sitte olla iliman juustoo
Tunget ne tongit perseeseen ja sitten käyt kilauttamassa naapurin reiskan ovikelloa.
Vierailija kirjoitti:
Ujuta veitsen kärkeä sinne reunaan, korkin ja lasin väliin. Kun löytyy sopiva kohta, vivuta veistä vähän ylöspäin ja kun kuuluu pieni napsahdus, voit avata purkin helposti.
Kansissa usein kolo tätä varten
Sain liikelahjaksi kumisen voimamiehen, kyllä nyt aukeaa purkit.
Vierailija kirjoitti:
Löystytä sitä ensin veitsen avulla ja avaa sitten. Auttaa mulla pähkinävoin ym. avaamisessa.779
Tämä on hyvä konsti, kuuluu pihahdus,
josta tietää, että homma toimii.
Käy hakkaamassa sen kantta johonkin muovimattoon niin että kannen reuna osuu maahan ja kloksahtaa.