Myin yhdelle eukolle pari juttua keskiviikkona
hän siis maksoi ne keskiviikkoiltana, eri pankki kuin mulla joten ei näkynyt vielä silloin mulla se maksu. Seuraavan päivän aamuna se laittoi viestiä että joko olet lähettänyt paketin, ja kun en heti vastannut, oli facebookista etsinyt mun miehen puhelinnumeron ja laittanut sille vihaista viestiä että miksi hänelle ei vastata ja miksi hänen maksamia juttuja ei ole lähetetty.
Miten olisit reagoinut ja mitä olisit vastannut tälle akalle?
Kommentit (11)
Olisin vastannut että rahojen siirtyminen eri pankkiryhmien välillä kestää pankkipäiviä määrän x ja paketti postitetaan sitten kun raha näkyy tilillä. Lisäksi ilmoittaisin että mikäli hän laittaa vielä yhdenkin viestin kauppoihin millään tavalla kuulumattomalle henkilölle, tämä henkilö tekee ilmoituksen häirinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Olisin vastannut että rahojen siirtyminen eri pankkiryhmien välillä kestää pankkipäiviä määrän x ja paketti postitetaan sitten kun raha näkyy tilillä. Lisäksi ilmoittaisin että mikäli hän laittaa vielä yhdenkin viestin kauppoihin millään tavalla kuulumattomalle henkilölle, tämä henkilö tekee ilmoituksen häirinnästä.
Hänen mukaan maksu on näkynyt samantien ja minä olen tahallani pitkittänyt paketin lähettämistä. Täytyy sanoa että en ole tuollaiseen idioottiin koskaan törmännyt ja olen tehnyt netissä kauppoja sekä ostajana että myyjänä jo usean vuoden ajan.
Olisin ärsyyntyneenä sanonut vähän töksähtävästi että no ei ne rahat siirry saman tien jos on eri pankit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen mukaan maksu on näkynyt samantien ja minä olen tahallani pitkittänyt paketin lähettämistä. Täytyy sanoa että en ole tuollaiseen idioottiin koskaan törmännyt ja olen tehnyt netissä kauppoja sekä ostajana että myyjänä jo usean vuoden ajan.
No itse en kyllä lähetä muutenkaan sillä sekunnilla kun rahat tulee tilille. Idioottimaista kysellä lähetyksen perään jos aikaa on kulunut alle pari vuorokautta rahojen saapumisesta tilille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä känkkää asiasta, laita viesti että menee katsomaan ihan sieltä oman pankkinsa nettisivuilta mitä rahan liiikkumisesta eri pankkien välillä mainitaan ja mitä tarkoittaa pankkipäivä.
Voin vain kuvitella kuinka hän hikeentyy seuraavaksi siitä kun postin jakelukeskukset eivät puljaakaan paketteja viikonloppuisin yhtään mihinkään.
Kunhan tämä akka on pakettinsa saanut, laitan sille eston facebookissa. Minä en idioottien kanssa kauppoja tee.
Olisin vastannut, ettei summa näy minun pankissani, oletko varmasti maksanut ja oikealle tilille. Toisekseen se paketti lähtee tuolta lähikaupan automaatista vasta torstaina iltapäivällä, niin turha hoputtaa, ei se yhtään nopeammin tule perille.
Olisitte käyttäneet MobilePayta. Vai pystyykö siinäkin huijaamaan?
?