Sanna Marin patistaa kaikkia suomalaisia kävelemään arkiliikuntana aina kun mahdollista
Hän tuo esiin tuota koko ajan Instagramissa eli selvästi pyrkii kannustamaan muitakin tekemään samaa.
Kommentit (38)
Lyhyen ajan sisään jo 3 kertaa on tuonut tuota asiaa esiin.
Mä biletän mieluummin. Antoihan hän siihenkin esimerkkiä tuossa taannoin.
Vierailija kirjoitti:
Mä aloin känniörveltämään hänen mallinsa mukaan.
Myös ihmisten tapaaminen, yhdessä kokoontuminen ja iloitseminen vaikkapa tanssin muodossa on tärkeää, siinä missä työ, lepo ja liikuntakin.
Tietty kaikkea ei kannata kuvata ja julkaista someen.
Jos töissä jo kävelee 5-10 km. päivässä ja lisäksi pyöräilee 10 km. työmatkoja, ja pitäisi hoitaa kotia ja perhettäkin, niin missä helevatan välissä vielä lähtee väkisinkävelemään? Nostelen käsipainoja kotona kun ehdin, mutta jalat lepäävät mahdollisimman paljon.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä bilettää silloin tällöin, mutta arkiliikunnaksi se ei oikein sovi.
Vierailija kirjoitti:
miksi käyttää virka-autoa eikä kävele bileisiinsä?
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvä bilettää silloin tällöin, mutta arkiliikunnaksi se ei oikein sovi.
Tuon voisi sanoa arvon pääministerille.
Kaikki ylisuorittajiksi kunnes otsasuoni paukahtaa- maksimiteho vetelyksistä irti! Mutta hetko, tuohan vaikuttaa enemmänkin kokkarien ulostulolta?
Hienoa, johossa olevien ihmisten täytyy näyttää esimerkkiä asiassa ku asiassa, mieti ku siellä olisi joku ylipainone ottamassa mäkkäristä kuvia, ei sekään kiva olisi.
Käveleminen on tylsää ja kukaan järkevä ihminen ei lähde tuonne pimeään tihkusateeseen/sateeseen haahuilemaan ympäriinsä. Ja talvella on joko tiet umpihankea tai peilijäässä.
Haluan kuluttaa yhteiskunnan varoja maksimaalisesti, joten en suorita liikuntaa. Joskus urheilen, mutta tavoitteena on siinäkin kähinnä loukkaantua.
Kukahan se on hänen tuntemistaan ihmisistä, joka sanoo tuota ja jonka sanomisia siellä nyt hoetaan pitkin someja?
Vierailija kirjoitti:
Käveleminen on tylsää ja kukaan järkevä ihminen ei lähde tuonne pimeään tihkusateeseen/sateeseen haahuilemaan ympäriinsä. Ja talvella on joko tiet umpihankea tai peilijäässä.
Tulihan sieltä se yksi isompi latelemaan tekosyitä
Vierailija kirjoitti:
Hienoa asiaa ajaa... Tällä palstallakin on todella paljon kotona kyhnöttäjiä, sen takia ilmapiiri on mitä on..
Liikkumaan vaan! ei se sen kummosempaa ole, ei se pure !!!!!
Kas kun ei määrännyt imuroimaan yötä päivää ja väliajat juoksemaan kieli vyön alla.
Riittää jo nämä henkilökultit. Politiikassa pitäisi keskittyä politiikan sisältöön eikä fetapiirakoihin.
Vierailija kirjoitti:
Juoksin just 10KM tossa sateessa, oon 32v hyvässä kunnossa oleva mies.. Mä nään kaiken mitä sanoit just heikon ja typerän ihmisen puheina.
Miksi hän sitten ajeluttaa itseään ministerinkyydillä?
Ja kaikilla suomalaisilla pitäisi olla 2 turvamiestä, eikös?
Hienoa asiaa ajaa... Tällä palstallakin on todella paljon kotona kyhnöttäjiä, sen takia ilmapiiri on mitä on..
Liikkumaan vaan! ei se sen kummosempaa ole, ei se pure !!!!!