Nainen, loukkantuisitko sinä muka tästä?
Vastatkaapa naiset. Aloitin muutamaa kuukausi sitten uusissa töissä, joissa työpäivä alkaa joka aamu klo 7. Tästä johtuen minun on käytävä nukkumaan viimeistään klo 22, jotta olen toimintakykyinen töissä. Vaimo taas on yökyöpelimpää sorttia eikä hänen tarvitse herätä aamulla. Koska yhteistä valveillaoloaikaa ei enää ole, on seksin määrä vähentynyt dramaattisesti. Eilen sanoin vaimolle, ihan vakavasissani, mutta myöskin ystävällisesti, että "voin valvoa myöhempään, jos harrastamme tänään seksiä, mutta muussa tapauksessa haluan taata hyvät yöunet". Vaimo loukkaantui tästä jostakin syystä hulluna, koska en kuulemma halua valvoa hänen kanssaan muuten kuin seksin takia.
Mitä olette mieltä, oliko kommenttini asiaton vai vaimon reaktio yliampuva?
Kommentit (27)
silloin kun tein 2 vuoro hommaa niin töiden jälkeen illalla joskus ennen klo 11 suihkusta tulleena ajoin muijaa sisään ja sit aamulla jos se sattus oleen hereillä laskin kannikkaan ennen töihin lähtöä. ja sit eiku turkkuseen
"muka"? Tuo on hiukan hmm...asenteellinen.
Itse en suuttuisi tietenkään.
Jos tuosta loukkaantuu, niin elämässä on hiton vähän aikaa kun ei ole loukkaantunut. Uhriutuminen on vallankäyttöä.
Niin kuin jo ensimmäisissä viesteissä todettiin, niin riippuu ihan siitä miten yleensä keskustelette aiheesta. Jos seksistä ei paljoa puhuta ja muutenkin kommunikointi on onnetonta eikä tunneyhteyttä ole niin joo, pitäisin tuota huonona tapana ilmaista asia ja varmaan tulisi tulkittua tuo negatiiviseen sävyyn. Muussa tapauksessa en loukkaantuisi ja itse vuorotyöläisenä ymmärrän hyvin että uni pitää priorisoida jotta jaksaa, mutta en kyllä pidemmän päälle haluaisi että mies ottaisi tavaksi ilmaista tuolla tavalla että valvoo kanssani myöhempään vaan jos saa pillua. Kyllähän se vähän siltä kuulostaa että muu seura tosiaan ei ole sen arvoista tai kiinnosta, vaikka tätä nyt tuskin oikeasti tässä tarkoitit.
En tosiaan loukkaantuisi Ap:n lauseesta ollenkaan.