Miten voi köyhä mies löytää naisen, kun tinderissä pärjää vain top 2% miehet, ja Vantaan Hotellinkin pääsymaksu on 16euroa?
Siinähän menee jo 25 pelkästään narikkaan ja yhteen juomaan, ehkä jopa enemmän...Sitten jos vielä pitää naiselle tarjota, ja itsekin ottaa vaikka 3-4, niin puhutaan jo kohta kolminumeroisesta summasta.
Tuntuu vain että muualla ei tule enää näin 35-vuotiaana naisia tavattua, kun kaikki tutut ovat jo perheellistyneet ja kaikki illanistujaiset/bileet ovat loppuneet kuin seinään...Ero on dramaattinen kun vertaa vaikka 5v sitten kun olin 30. Silloin oli vähintään kerran kuussa aina jonkinlainen kokoontuminen jonkun luona, ja tapasi uusia ihmisiä...Harmi etten ehtinyt kohdata sydämeni valittua tuolloin.
Mitä tässä voi enää tehdä?
Kommentit (56)
Se köyhä voi vaikka kysyä töitä sieltä baarista, voi sitä narikkaa hoitaessaankin elämänkumppanin löytää. Tai drinksuja tehdessä.
Opettele suhtautumaan naisiin kuin ihmisiin, se auttaa enemmän kuin joku rahojen ja prosenttien laskeskelin
Ilmainen neuvo :)
Miksi sinulle ei kelpaa tasoisesi nainen? Köyjä, syrjäytynyt, yli- ikäinen peräjammarintyttö? Aivan. Siksi oletkin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömien ja syrjäytyneiden kahviloista löydät naisen.
Onpa sulla ankea kuva köyhistä.
Ei ole. Noissa paikoissa aloittajan kaltaiset ihmiset viettävät aikaansa, tapaavat toisiaan ja yllätys yllätys, luovat myös parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Noissa paikoissa aloittajan kaltaiset ihmiset viettävät aikaansa, tapaavat toisiaan ja yllätys yllätys, luovat myös parisuhteita.
Ei me olla vankeja. Köyhiä näkee muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi löytää mistään naista pitkään parisuhteeseen jos sinulla ei ole varaa tuhlata muutamaa satasta ravintoloihin, teattereihin, matkusteluun ym.
Panosuhteisiin voit löytää seuraa ja helpoimmin se tapahtuu Tinderissä.
Väärin. Kyllä voi. Täytyy vain hakea tietoa eri harrastuksista ja opinnoista.
Miten kauan luulet naisen jaksavan olla miehen kanssa, jolla ei ole varaa lähteä viikonloppuna ravintolaan syömään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me olla vankeja. Köyhiä näkee muuallakin.
Näinhän se on. Tuo oli vain esimerkki paikasta jossa aloittaja voisi kohdata onnensa. Pointti on se, että hän etsii naista paikoista, joista hän ei tule sitä löytämään. Paitsi ehkä sieltä "räkälästä", joissa aikaansa viettäviä naisia hän ilmeisesti halveksii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi löytää mistään naista pitkään parisuhteeseen jos sinulla ei ole varaa tuhlata muutamaa satasta ravintoloihin, teattereihin, matkusteluun ym.
Miten kauan luulet naisen jaksavan olla miehen kanssa, jolla ei ole varaa lähteä viikonloppuna ravintolaan syömään?
Mee töihin. Mä oon ite maksanu kylpyläloman ja ravintola illan. Nainen olen. Noissa käyn kerran muutamassa vuodessa. En oo luksusihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä köyhä mies sillä naisella yleensäkään tekee?
No mahdollisesti etsii naisesta elättäjää...
Miksi muuten pitäisi kauheasti mainostaa että oon köyhä.
Kyllä ne kaikenmaailman puliveivarit löytää naisia elättäjäksi, olen omin silmin nähnyt useamman tuollaisen suhteen. Kysy noilta asiantuntijoilta millä konstilla saivat naisen jekutettua tuohon niin ehkä löydät onnen sinäkin.
Ota huone sieltä Hotelli Vantaasta. Maksaa satasen ja siihen sisältyy sisäänpääsy kahdelle ja aamiainen kohdelle. Säästät taksikulut. Voit pyytää naisen huoneeseesi "lasilliselle"... ja aamiaiselle.
Minä voin olla köyhän miehen kanssa, sillä en välitä siitä onko mies köyhä vai ei ei, mutta miehen pitäisi sitten kestää sen, että olen psykopaatti ja en välitä mistään romantiikasta ja hempeilystä vaan s e k s i ä vaadin ja paljon. :D ja olen muutenkin vähän outo tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintolaan syömään?
Juomaan sinne mennään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kaikenmaailman puliveivarit löytää naisia elättäjäksi, olen omin silmin nähnyt useamman tuollaisen suhteen. Kysy noilta asiantuntijoilta millä konstilla saivat naisen jekutettua tuohon niin ehkä löydät onnen sinäkin.
Naisenko on OK putsata? Mun mielestä terveen parisuhteen lähtökohtana on molempien vakaa elämäntilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No me ollaan oltu mieheni kanssa yhdessä 41 vuotta, eikä kovin monta kertaa sinä aikana olla käyty ravintolassa syömässä. Emme kumpikaan viihdy ravintoloissa, mieluummin kokkaamme kotona.
Mitä aloittajalla on annettavaa naiselle?
Rahaa siis ei ainakaan, mutta kai sinussa jotain sellaista on, jonka vuoksi naisen kannattaa alkaa parisuhteeseen kanssasi?
Kerro. Pidä kunnon myyntipuhe.
Sehän on helppoa näin anonyyminä. Sitten alat vaan itse uskoa hyviin puoliisi niin naisetkin saattavat kiinnostua sinusta.
Mutta jos et edes täällä löydä mitään hyvää itsestäsi, niin unohda koko juttu ja valitus naisettonuudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisenko on OK putsata? Mun mielestä terveen parisuhteen lähtökohtana on molempien vakaa elämäntilanne.
No muistutapas nyt missä kohtaa tuossa luki että on OK naisten putsata miehiä? Häh? Onko sulla kaihi?
Jos joku nainen olis kirjoittanu että oon köyhä, missä voisin tavata miehiä niin ihan samat vibat mulle olis tullut, eli mahdollisesti etsii elättäjää. Mutta aloittaja kertoi olevansa mies.
Sille en voi mitään että tuttavapiirissä on muutamia naisia joilla on juuri tuollainen elätettävä mies. Se on mitä on. Yhtään elätettävää naista ei oo toistaiseksi sattunu kohdalle, varmasti niitä on olemassa (blörffi esimerkiksi).
Minkä ikäisiä siellä Tulisuudelmassa käy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No muistutapas nyt missä kohtaa tuossa luki että on OK naisten putsata miehiä? Häh? Onko sulla kaihi?
Jos joku nainen olis kirjoittanu että oon köyhä, missä voisin tavata miehiä niin ihan samat vibat mulle olis tullut, eli mahdollisesti etsii elättäjää. Mutta aloittaja kertoi olevansa mies.
Sille en voi mitään että tuttavapiirissä on muutamia naisia joilla on juuri tuollainen elätettävä mies. Se on mitä on. Yhtään elätettävää naista ei oo toistaiseksi sattunu kohdalle, varmasti niitä on olemassa (blörffi esimerkiksi).
Hep, hep. Onpa täällä viimeaikoina kyselty elatuskykyisten miesten perään. Miehiltä et juuri näe aloituksia joissa kysellään lompakkoa.
Mene töihin. Siellä on naisia. Enkä huijaa ollenkaan.
Kyllä sinussa on naisten mielestä jotain muuta vikaa kuin köyhyys.
Tiedän suuren joukon köyhiä ihmisiä, jotka elävät parisuhteessa.
Tarkastelet ongelmaasi väärästä kulmasta