Seiska: Pääministeri Sanna Marin palkitaan seksimessuilla Kultainen penis -palkinnolla, taustalla eroottinen bilevideo!
Pääministerimme on saanut tunnustusta.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Sanna-Marin-palkitaan-seksimessuilla-Kult…
Kommentit (187)
Onko Seiska itse ojentamassa palkintoa? En yhtään ihmettelisi.
Susanna Penttilä tuon palkinnon sai joskus kauan sitten ja myös vastaanotti sen henkilökohtaisesti.
Vain harva tanssiva pääministeri on saanut tämän arvostetun palkinnon.
Seiska junaillut varmaan koko jutun.
Luulin porvoo-jutuksi mutta näemmä ihan totta.
Supernoloa.
Tämän täytyi olla hyvin humoristisessa mielessä jaettu palkinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää ikinä äänestä demareita!
Saa hävetä silmät päästään.Olisiko teillä siellä Kokoomuksessa hetki aikaa keskustella ruoan hinnasta?
Toki. Vaikka kuinka yritetään, niin ei me kyseenalaisissa kohuissa pärjätä demareille millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki uskottavuus mennyt.
Kehen? Seiskaan ja muihin p-skalehtiin?
Niin, kyllähän tuollaiset p-skan jauhajat tekevät hallaa, kun heidän juttujensa perässä juostaan ihan porukalla. Mutta kuka seuraa jonkun p-skajournaalin juttuja? Minä en tietäisi niistä mitään, ellen olisi täällä vauva.fi:ssä, harvemmin tulee edes mentyä tarkemmin klikin takaista juttua lukemaan...
Onko tuo taas sitä olkiukko-juttua... ala-arvoisilla jutuilla vedetään asialliset asiat p-skaksi!
Tässä kyllä Marin on se passskanjauhaja. Sehän konttasi lattialla twerkkaamasss umpitunnelissa. Mitä asiallista siinä on?
Eikö tämä tanssijuttu ole jo ajat sitten käsitelty medioissa. Asia on selvitetty.
Mikä sinua nyt taas riepoo. Eihän sitä videota itse jakanut. Ja hän on myös itse asiasta julkisuudessa mielestäni pahoittelunsa lausunut. Ei siis ole mitään tarvetta enää jauhaa.
Mutta yks asia: Oletteko te sitä mieltä että seksuaalisuus, erotiikka, ne kuuluvat pimeään makkariin ainoastaan. Oletteko ikuisia lähetyssaarnaaja-asentoon tyytyviä jäykkiksiä... heheh, jotka kuitenkin salaa vilkuilevat kaikenlaista jännäää......
Mitä?
Varsinaisesti seksiin liittyvät asiat ovat ihmisten yksityisasioita. Mutta pääsääntöisesti niissä ei ole mitään kriminaalia, joten eipä seksiä tarvitse hävetä... Niin juu... Just just.
Marinin videoista minä en sano mitään, muuta kuin ne ovat loppuun käsitelty juttu. Asia on jo kesällä selvitetty. Jos nyt sitten joku seksi-expo haluaa esittää ottaa kantaa siihen, että joku korkeassa asemassa oleva päättäjä on vapautuneesti esiintynyt - tosin tässä tapauksessa kai ilman omaa osuutta - julkisuudessa, niin ei kai siinä mitään sitten. Taitaa olla enemmänkin se palkinto siitä, että vapauttaa asenteita... Ei tarvitse piilossa olla...
Juu juu.
Herkkujuttuja... Mutta joskus ne herkkujutut mitä kunniallisiksi itseään väittävät ihmiset levittelevät toisista ovat rikollisia, joko tekaistuja valheita tai toisen yksityiselämän loukkauksia....
Hah! Mutta olkiukoilla on vaikeuksia ymmärtää, koska he jankkaavat sitä omaa varjotodellisuuttaan!
Nauraa!
Miksei Sanna hakisi palkintoa itse?
Onhan hän ollut Emma-gaalassa, jääkiekkokatsomossa, Flowssa ja Ruississa. Miksi tämä olisi hänen arvolleen vähemmän sopiva tilaisuus?
Tätä menoa Orposta tosiaan tulee pääministeri :)
Menkää takaisin hommafoorumille pliis. Siellä teillä on tasoistanne seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Menkää takaisin hommafoorumille pliis. Siellä teillä on tasoistanne seuraa.
Onko siellä tätä palstaa älykkäämpää porukkaa?
Amerikassa voi presidenttikin tanssia eikä ole siellä kovin ihmeellinen asia.
Marin on harrastanut tanssia aktiivisesti nuoruudessaan n. 11 vuotta.
Suomea pidetään ulkomailla umpikonservatiivisena maana ja ihmetellään Suomen menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuon hernekepin tanssissa oli eroottista. Lautakasa.
Olipa ikävästi sanottu. Siitä olen samaa mieltä että siinä ei ollut mitään eroottista, mutta nuo muut käyttämäsi sanat kertovat lähinnä sinusta jotain.
Ehkä tuo on pieni vastapaino niihin tuhansiin ulkonäön hehkutukseen liittyviin viestehin. Oikeasti ulkonäön hehkuttaminen on aivan yhtä typerää.
t. Eri
Marin ei ole itse koskaan hehkuttanut omaa ulkonäköään eikä haukkunut kenenkään muun ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuon hernekepin tanssissa oli eroottista. Lautakasa.
Olipa ikävästi sanottu. Siitä olen samaa mieltä että siinä ei ollut mitään eroottista, mutta nuo muut käyttämäsi sanat kertovat lähinnä sinusta jotain.
Ehkä tuo on pieni vastapaino niihin tuhansiin ulkonäön hehkutukseen liittyviin viestehin. Oikeasti ulkonäön hehkuttaminen on aivan yhtä typerää.
t. Eri
Marin ei ole itse koskaan hehkuttanut omaa ulkonäköään eikä haukkunut kenenkään muun ulkonäköä.
Onko joku niin väittänyt?
Orpo ei menestynyt suloisin pippeli-sarjassa, mutta pienestä se oli kiinni.
😃