Verkkokauppan Irtiäisjoulukalenteri painaa 48 kiloa: "Kaksi kiloa irrokkaita voi olla liikaa heikoimmille meistä!"
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/744a9550-991b-4065-8a57-2e9…
Kalenteri toimitetaan kuormalavalla, joidenkin päivien kohdalla kalenterissa on kuuden irrokaslaatikon korkuisia torneja ja aattona aidon kokoinen vaahtokarkkijeesus.
Tuota ei moni syö ensimmäisenä iltana!
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monta kiloa spärdäriä.
Pyttipannua!?
Luulin että spärdäri tarkoittaa kortsua?
Kortsujoulukalenteri voisikin olla parisuhdetta piristävä juttu. Ei ehkä kuitenkaan kahta kiloa päivässä.
Mikä sun osoite on Ap, niin tuun ravisteleen noi irtiäiset ja irrokkaat irti susta :D
Meille tulee Ärrän Pähkinä-suklaa- kalenteri.
Siinä on ämpärillinen suolapähkinöitä joiden päälle sulatettu kilo suklaata joka päivä jouluun asti.
Toinen ihana oisi Lidlin kinkkukalenteri jossa täysikokoinen joulukinkku joka päivälle, aatoksi kalkkuna.
En jaksaisi syödä tuota määrää iskareita.
Kyllä kannatti kärsiä marttyyrikuolema ihmiskunnan puolesta kun palkkioksi pääsee vaahtokarkkina joulupöytään.
Tuota ei varmaan ulkomaille toimiteta. Olisin voinut tilata teineille yllärin 😆
Kas kun ei intialaisjoulukalenteri innokkailla.
Mitä suomen kielelle on tapahtunut?
Ei riitä mulle noi määrät. Kumma että aina nuukaillaan Suomessa. Toista se oli Jenkeissä kuin köyhässä Suomessa.
Irtiäis?? Irrokkaita???
🤮 Jo on ällöt nimitykset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyttipannua!?
Luulin että spärdäri tarkoittaa kortsua?
Kortsujoulukalenteri voisikin olla parisuhdetta piristävä juttu. Ei ehkä kuitenkaan kahta kiloa päivässä.
Mä olen aina luulut että sana spärdäri on runkkaaja.
Tilaukseen meni. Ei ole hinnalla pilattu. Jos
Meillä taloyhtiö tilasi tuollaisen.
Eihän tuo ole mikään kalenteri, vaan laatikoittain kaikkia 🥴
Vierailija kirjoitti:
Itse söin Lidlistä ostamani Sacher-kakun yhdessä illlassa ja olen normaalipainoinen treenaava mies.
Mitä treenaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyttipannua!?
Ei.
Spärdäri= kondomi
Spydäri= pyttipannu
Melkein vuoden ruuat jos kansanedustajan sanoman mukaan sillä 20 eurolla ostaa ruokaa moneksi viikoksi . Ja on ruoka paljon terveellisempää.