Kauanko sinulla kesti parantua koronasta?
Nyt puhutaan viidestä karanteenipäivästä ja minua hirvittää kun on jo kolmas menossa ja edelleen kuumetta ja kova yskä.
Kommentit (26)
Monta viikkoa kaksi vuotta sitten ja nyt postcovid! En pääse eroon päänsärystä enkä lihaskivusta. Herkät silmät juoksee vettä koko ajan.
Olen yliherkkä esim kolakaramelleille ,joita söin ennen jatkuvasti. En voi syödä enää.
Meinasin tukehtua kun tein salaattikastikkeen itaaialaisella basamicolla. Aivan kurkku meni tukkoon. Olen kokki ja tehnyt näitä kastikkeita aina, nyt varon.
Neljäs päivä oli pahin ja sitten kuume laski, vaikka ei kovin korkealla koskaan käynytkään. Hengitys vaihteli ja pani epäilemään kaikkea juuri neljännen päivän kohdalla.
Täysi toipuminen vei 2-3 viikkoa. Välillä koin olevani yskää lukuunottamatta terve ja välillä hengästyin paljon helpommin kuin ennen koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Ikuisuuden, henki lähti eli korona on ruumiissani ja tartutin sitten portilla Pietarin ja siitä se sitten lähti. Nyt on koko taivaan valtakunta koronassa ja arvatkaapa saanko vähän paheksuvia säveliä harppujen soittajilta. Muuttaisin h.e.l.v.ettiin, mutta kun koronapassi jäi maan päälle kylpytakin taskuun ja tuonne ei pääse ilman sitä. Omakanta ei toimi täällä ja vaikka toimisi niin printtereitä ei sitten ole, joten jos olette graafisella alalla ja haluatte tehdä töitä täältä,etänä, niin ottakaa printteri matkaan.
Terppa.....palaan asiaan myöhemmin.
Mielikuvitus ei ainakaan vähentynyt tällä sankarilla....
Kokeile käyttää suuta kostuttavaa suuvettä.