Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
myin reimatec haalarin kokoa 86, arvaa paljonko sain?
04.11.2006 |
siisti oli. Viime talven oli käytössä lähes päivittäin. Ihana väri, lila-roosa. Sain 25e siitä eikä mun mielestä liikaa pyydetty. Jotkut vaan aina haluaa kaiken vitosella kirpparilta mut taas tuli fiksu ostaja.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Nettikirppiksellä (vauva-lehden) olen myynyt jo vuosia reimateceja 50e-40 e.
Tavallisella kirppiksellä ovat kovia tinkimään- silti ihan hyvin sait hintaa tavallisen kirppiksen näkökulmasta.:)