Juuri uutisissa ollut hammaslääkärinainen on hyvä esimerkki hyvinsäilyneestä 45-vuotiaasta,
Olipa kaunis nainen.
Olen huomannut että hammaslääkäreistä löytyy kaikkein nuorekkaimman näköiset ihmiset.
Näyttävät keskimäärin 10 v ikäistään nuoremmalta,
Kun suurin osa ihmisistä näyttää ihan ikäisiltäni ellei vanhemmalta.
Kommentit (6)
Minä olen yhtä nuorekas ja olen varaton.
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkärinä, varsinkin yksityisellä, tienaa ihan kivasti, joten on varaa huolehtia itsestä.
Kyseinen nainen saman ikäinen, kuin Tytti Isoviikari.
Ei se kaikilla rahasta kiinni ole.
Minulla oli miespuolinen hammaslääkäri, joka näytti yli 40-vuotiaana parikymppiseltä.
Geenit ovat varmaan 80% tosta hyvinsäilymisestä. Jos on geenilotossa huono arpa ei auta mitkään temput vaan naama valahtaa. Harvalla onnekkaalla naama säilyy freesinä vaikka ei harrasta mitään ihonhoitoa.
Hammaslääkärit tietävät että hammaskaluston kunnossa pitäminen nuorentaa. Ei vain nuorekas hymy, vaan hampaat pitävät koko leuan alueen hyvänä. Mikään ei vanhenna niin paljon kuin se, että hampaita joudutaan vetämään pois tai ovat todella huonossa kunnossa esim. parodontiitin tai huumeiden yms. takia. Nuorikin nainen näyttää vanhalta mummelilta ilman hampaita:
Hammaslääkärinä, varsinkin yksityisellä, tienaa ihan kivasti, joten on varaa huolehtia itsestä.