Viimeinen naula kepun arkkuun: Saarikko valmis keskustelemaan Timo Soinin eduskuntavaaliehdokkuudesta keskustan listalta
Kommentit (109)
Luulen toimittajen jallittavan tuota asettumaan ehdolle, jotta saavat kirjoitettavaa kun vaaleissa tuloksena on romahdus.
Ihan kuin tuo ei ymmärtäisi ettei Soini politiikassa ole mikään itseisarvo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku jo sanoikin,
PS menestyi lähinnä Soinista huolimatta, ei niinkään hänen ansiostaan.
Kyllä Soinilla edelleen on kannatusta tietynlaisten ihmisten parissa, mutta äänestäjätutkimuksenkin mukaan nämä kouluttamattomat reppanat siirtyivät jo 2019 kannattamaan SDP:tä.
Soini Keskustan ehdokkaana olisi siis pois lähinnä SDP:ltä, ei niinkään PS:ltä.
Me ihmiset, jotka ryhmittyimme PS:n lipun alle ennen 2009 tiesimme, että Soini on pakollinen paha. Soinilta ei tullut muuta kuin vähättelyä ja halveksuntaa huolenaiheille, jonka vuoksi äänestimme puoluetta. Se ei ollut koskaan Soini, vaan puolue.
Soini otti todesta median puheet nuivista ja soinilaisista. Jälkimmäisiä ei äänestäjissä ollut, vain edustajina.
Timo ois loistava lisä kepuun :) RIP kepu, ei tule ikävä
Soinin kannattaisi jättää väliin
Tai no toisaalta mainekkin jo mennyt
.
Ihmettelen Soinin epätoivoa
.
Ihmettelen myös keskustan epätoivoa
Tämä on säälittävää minusta
.
Ja suuri riski
Eli paineet täytyy olla kyllä kovat
Eli onko keskusta aina ollut populistipuolue?
Vaihtoi poliittisen tulevaisuutensa kahteen lisävuoteen ministerinä. Ei niitä kauppoja enää voi perua.
En ymmärrä
Kuinka kumpikaan osapuoli kehtaa tuoda tätä edes julki 🤢
.
Onko Keskustan tilanne noin huono?
Päällimmäinen tunne on :
Hämmennys,epäusko...
Lopulta...
Myötähäpeä
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoi poliittisen tulevaisuutensa kahteen lisävuoteen ministerinä. Ei niitä kauppoja enää voi perua.
Nii on
Aika iilimatomainen fiilis alkaa olla
Ajattelin että juu
Lapsellit trollit taas vauhdissa
.
En voi kuvata hämmennystäni
kun avasin linkit
.
Eihän tämä voi olla totta 🤢
Tottakai Saarikko sanoo tässä tilanteessa, että asiasta voidaan keskustella. Kepun tilanne on huono. Eri asia on sitten se, pääseekö Soini kepun ehdokkaaksi. Soini varmasti yrittää lypsää puolueelta ihan kaiken mahdollisen.
Saarikolta voisi olla peliliike se, että hän "keskustelee" asiasta Soinin kanssa, mutta sitten kohteliaasti kieltäytyy. Ei Soinillakaan liikaa vaihtoehtoja ole. Kristilliset on se toinen.
Helsinki 0
Uusimaa 2
Kesk kansanedustajat
Soini pelimiehenä on ehdolla Raumalla. Ei tahdo taas nöyryytystä.
Vierailija kirjoitti:
En pitäisi lainkaan mahdottomana ajatusta. Kyllä Soini on pätevä poliitikko, ja ihan järkeviä puhuu, nosti perussuomalaiset tyhjyydestä vaikka kaikki nauroivat heille. Soinia jos kuuntelee, niin huomaa että on selvillä asioista ja harkittu on monta kertaa. Ei mikään turha ukko.
Rahanahne pashkiainen jota ei kiinnosta mikään muu kuin hän itse ja edut joita politiikassa toimimalla saa.
Soinin liittyminen keskustaan olisi parasta mitä muille puolueille voisi tapahtua.
Itse ajattelen että kepulla olisi mahdollisuus menestyä ihan omalla agendallaan. Esim. maatalous huoltovarmuuden kannalta, kotimaisuuden arvostuksen lisääntyminen, etätyön lisääntymisen kautta maaseudun palvelut. Moni kaupunkilainen arvostaa kotimaista tuottajaa esim. fine dining ruokia tehdään paljon niistä.
Pitäisi palkata joku viestintähenkilö, kaupunkilainen jolla juuret maalla tms. sopivan trendikäs, mutta myös junttius läsnä.
Uskomattominta tässä on se, että uskon oikeasti joidenkin äänestävän Soinia, vaikka tämä loikkaisi kepuun. Persut ovat siitä hankalassa tilanteessa, että vaikka Marinia on mustamaalattu nyt jo vuosia täälläkin, demarien kannatus sinnikkäästi pysyy 19 prosentin tuntumassa eli itse asiassa noussut pari prosenttia edellisistä vaaleista! Ei kovin hyvä tulos some- ja nettisotureilta! Kun demarit torppaavat näin ollen persuja ja ovat kokoomuksen takana, on enemmistöhallituksen muodostaminen ilman kepua porvarihallituksessa vaikeaa. Toki se saattaa juuri ja juuri Harkimon ja kristillisten kanssa onnistua, mutta pohja on ohut eduskuntaa ajatellen. Kepu on sössinyt asiansa kyllä niin pahasti, että jos se vielä lähtee kaiken jälkeen uuteen hallitukseen, on se jo irvokkaimmasta irvokkainta. Toisaalta poliitikoilla ei ole moraalia eikä kykyä hävetä, joten kaikki on mahdollista.
Siis
Mä olen
Uskokaa tai älkää
Shokissa
.
Mun tunteet ei pysty käsitteleen tätä!
Pitäisi naurattaa mutta oon aivan Turta
.
Ei voi olla totta
Mä en usko tätä
.
Aivot ei pysty
.
.
.
.
Keskustan aika oli
Se oli
Se oli tässä
Soini on ohjastanut jo kaksi puoluetta haaksirikkoon. Saisiko keskustasta vielä kolmannen?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/883083ee-f734-41df-b871-ecee417eb…
Vai että elinkeinoministeriksi haluttaisi päästä?!! Siis ukkelin joka ei suostunut valtiovarainministeriksi kun se paikka olisi ollut tarjolla. Anna mun kaikki kestää!
Ja muka Helsingistä ehdolle? Siis samasta kaupungista kuin mm. Mestari? :D Aivan varmasti juu.