Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on tänään ruoaksi jänistä. Onko kukaan ennen tehnyt?

Vierailija
04.11.2006 |

Mulle ihan eka kokemus, mutta aattelin kokeilla kumminkin. Laitoin sen tunti sitten uuniin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli todella niitä pieniä luita ja yks haulikin löytyi. Onneks mulla itellä. Se oli leivinuunissa nelisen tuntia ja kastikkeen tein siitä liemest, jossa se pupu siellä uunissa ui. Suurustin vaan vähän ja loraus kermaa. Enpä muista milloin olis tullu noin hyvin syötyä. Suosittelen kyllä.

Vierailija
2/7 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko hyvää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim vanhaa jänistä kanattaa liottaa maidossa yönyli ennen paistamita. lähtee se hiukan liian voimakas maku poijes.

Vierailija
4/7 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

talouteemme kuului silloin suomenajokoira joka oli itse sen pupun ajanut kiinni. Äitni sitten valmisti pupun ohjeen mukaan, mutta kukaan ei meidän perheestä pystynytkään syömään sitä...Se oli kai vaan se ajatus, että jänistä ruokana. Loppujen lopuksi ajokoira sai syödä koko paistin!! :D

Vierailija
5/7 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kyllä syödään jänistä ja lintua ja peuraa, ja hirveä ja ties mitä tuolta metästä ukko kiinni saa. Niin ja turkiseläintenkin nahat kerätään talteen :)

Vierailija
6/7 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kun antaa hautua ;D

punaviinissä marinoituna hyvää

Vierailija
7/7 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ehtinyt sitä punaviinissä marinoida, mutta lasiin kyllä ajattelin kaataa punkkua. Eiköhän se marinidu vatsassakin sitten. Toivottavasti tulee hyvää.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi