Apua en pääse inssistä läpi! Olen jo 56 vuotias autokoululainen.
Kolmas kerta ja hylky.
Nyt jo pelottaa seuraava, otin 4 ajotuntia lisää.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
En ole ollenkaan opetellut liikennesääntöjä. Pääsin teoriasta läpi tuurilla.
Ap
Sitten vika on laiskuudessa. Lue nyt ja opettele ne helkkarin teoriat jos haluat joskus päästä läpi :D.
Ihan uskomatonta, että joku suorittaa autokoulua tuolla tavoin.
voisko olla, että se autoilu ei kumminkaan ole sinun juttusi?
En minäkään olisi päässyt, mutta olin viimeisilläni raskaana. Harmi ettei sulla enää ole sitä vaihtoehtoa.
Opettele ne liikennesäännöt, muuten tulee kalliiksi hakea hylkyjä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko tyhmä? Miksi et opettele?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä paljasti provoksi.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään olisi päässyt, mutta olin viimeisilläni raskaana. Harmi ettei sulla enää ole sitä vaihtoehtoa.
Ai inssi oli preggofetisisti?
No, hyvä puoli on tietenkin se, ettei tule vahinkoraskautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai inssi oli preggofetisisti?
No, hyvä puoli on tietenkin se, ettei tule vahinkoraskautta.
Ei, vaan ilmeisesti pelkäsi, että synnytän. Ajatti pari minuuttia ja sain kortin.
Inssi = armeija
Intti = insinööriajo
Mäkin pääsin neljännellä läpi. Mutta meidän pikkupaikkakunnalla ei oikein kukaan päässyt ekallakaan läpi, monella 2. tai 3. vasta.. ihan rahastuksen makua oli! Sellaisesta virheestä kuin auto 10cm liian perällä parkkiruudusta, rengas ruudun viivan päällä.. tai olin painamassa jarrua, kun lähestyn liikenneympyrää, mutta inssi painaa jarrun ensin. Ihan älytöntä, vaikka olin painamassa jarrun luonnollisesti. Juttelin kaverien kanssa, niin ko. autokoulu rahasti kaikilta paljon ja kilpailua ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Inssi = armeija
Intti = insinööriajo
Hesa = Hesburger
Hese = Helsinki
Veikkaampa, että jos ihminen on autokoulua vältellyt jo 50 ikävuoteen, vopi olla merkki, että alitajuisesti tiedostat, ettei paikkasi ole ollut koskaan moottoriajoneuvon kanssa liikenteessä.
Voi olla liian haastavaa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Voisin tietysti sanoa että vaimoni on raskaana, mutta huomaako inssi että olen vielä neitsyt?
AP.
Ap