Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummitytön kanssa ratsastusleirille

Ratsastusleiri kummitäti.
27.10.2022 |

Hei!
Mulla olis pienoinen ongelma. Olisin menossa 11v tytön kanssa ens kesänä ratsastusleirille. Annan sen hänelle syntymäpäivälahjaksi, joka on joulukuussa. Hän ei ole siis ilmaissut tahtoaan päästä leirille, mutta rakastaa hevosia ja ei ole vielä ollut leirillä. On siis joskus sanonut äidilleensä, että haluaisi ratsastusleirille. Olen nuoruudessani omistanut kaksi hevosta siis, ja osaan ratsastaa. Hän siis vasta alkeita opettelee. Minne mennä leirille?
Kertokaa pliiss
Hinnalla ei ole väliä.
Toivoo epätoivoinen ratsastusleiri kummitäti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma että haluu just sun kaa?

Vierailija
2/3 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sinne mukaan tunge, eiks noi oo vähän lasten juttuja? Hanki mielummin joko leiri hänelle, tai sit joku alkeiskurssi x kertaa ratsastustunteja. Sit voitte myöhemmin vaikka mennä yhdessä jollekkin vaellukselle, kun hän on jo alkeet käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Asia, jota kuinkin ratkesi.

Päätin sittenkin kysyä tältä neitokaiselta haluaako hän leirille ja yksin vai yhdessä?

Hän tokaisi, Tottakai haluun, sun kans, äiti tyttö alkeisleirille. Niin opit sääkin vähä😅😉😉

Mä: minne paikkaan haluat?

Tyttö: en tiiä sä päätä sen. Mutta äiti-tyttö Alkeisleirille. Se on ehto. Ja kerro mulle heti kun oot löytänyt. Tiedetään mennää sitten ostamaan uusia ratsastusvarusteita.

Mä: Ai sä haluat mennä äitis kaa sinne.

Tyttö: ei vaan, sun kaa.

Mä: Täh, enhän mä sun äitis oo.

Tyttö: Nyt oot. Kyll sä äitistä käyt. Sä oot kaiken lisäks paljon mukavampi kun sissi. (oikee äiti)

Mä: Aijaa, no mä yritän päästä sun kaa äiti tyttö alkeisleirille.

Tyttö: sähän tuut.

MÄ: ei kai tässä muukaanauta.

Siis äiti tyttö alkeisleirille me mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi