Kaikkien aikojen hienoimmat levynkannet?
Kommentit (179)
Kingston Wall I taitaa olla noiden albumeista kuvaltaan se paras (ainakin niistä jotka minä olen nähnyt)
Vierailija kirjoitti:
Kikan Mä haluun viihdyttää
Erityisesti takakansi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
John Lennon Plastic Ono Band
Lennonin Rock 'n Rollissa on tosi hieno kansi, vaikka levy ei olekaan hyvä.
Levy on erinomainen!
Wigwam/Being, Hurriganes/Rock 'N' Roll All Night Long, Juice Leskinen & Coitus Int/Per Vers runoilija, Virtanen/Hal-00, Jukka Tolonen/Tolonen, Isokynä Lindholm/Sirkus, Jim Pembroke/Hot Thums O'Riley, Hector/Herra Mirandos.
The Policen Reggatta De Blanc - yhtyeen kolme jäsentä tuijottaa tummansinisessä kannessa
The Policen Ghosti In The Machine - digitaaliaiheinen kansi ja sisäpussi - yhtyeen jäsenet on kuvattu kannessa punaisilla 15-digit kassanäytöilä, joista ei alkuksi levyn julkaisussa tiedetty mitä ne esittävät, sen jälkeen on hieman kinasteltu että kuka kolmesta on kukin, mutta Stewart Copeland on se pitkäkasvoisin ja Stingillä on piikikäs tukka ja Andy on pienin.
Dire Straits - Brothers in Arms
Toukokuussa tulee tasan 40 vuotta albumin julkaisusta.
Uriah Heep, The Magician's Birthday.
Varmasti iskevimmät ovat David Bowie Aladdin Sane ja Uriah Heep Salisbury.
Sleepy Sleepersin takaisin karjalaan lienee aika eeppisen tason trollausta jo ennen yleisen internetin keksimistä.
Vierailija kirjoitti:
Dire Straits - Brothers in Arms
Toukokuussa tulee tasan 40 vuotta albumin julkaisusta.
Mun mielestä Love Over Gold näyttää paremmalta (en myöskään pidä BIA:sta levynä)
Vierailija kirjoitti:
Uriah Heep, The Magician's Birthday.
Uriah Heep/Demons And Wizards
Vierailija kirjoitti:
virgin killer
Pedofiilien märkäuni ja mauttomuuden huippu muille!
Scorpions - Lovedrive
Scorpions - Love at First Sting
Siihen aikaan musiikki tehtiin musiikkina eikä 2-5 sekunnin yhteen miksattuina sampleina joita loopattiin kunnes kappalemitta tulee täyteen.