Taloudellinen tilanne huononi yhtäkkiä, mitä laittaisin kummilapsille joululahjaksi?
Mies joutui yllättäen työttömäksi ja minä olen kotihoidontuella. Nyt jo mietityttää joulu. Miten sais parit lahjat kahdelle omalle lapselle ja muutamalle kummilapselle? Olen laittanut muina jouluina noin 10 euron lahjat kummilapsille. Olemme 4-, 5- ja 7- vuotiaiden lasten kummeja. Jollain tavalla haluaisin muistaa, mutta en tiedä mitä keksisin edullisesti. Vinkkejä.
Kommentit (11)
ja ajattelin ensi töikseni kiertää kirppiksiä ja lastentarvikeliikkeitä(käytettyjen), jospa löytyisi jotain uuden veroista sieltä. Jos ei, niin jotain pintä laitan: namia, villasukat, kirja, koulutarvikkeita..
7v tytölle voisi ostaa jonkin söpön kirjekuori- kirjepaperi -paketin.
samoin pojille batman tai spiderman juttuja...
On ainakin prinsessa ja My Little Pony aiheisia. Ja taustakuva, johon kuvioita voi laitella ja jossa niitä voi siirrellä, mukana. Ihan marketeistakin löytää ja edulliset postittaa.
lupauksen jostain tekemisestä tulevaisuudessa. Esim teille yökylään tai yhteinen museo- tai ihan mikä vaan retki.
lahjan lapsilleni ja jos tuntuu tylsältä laittaa pelkästään, niin sitten vaikka pieni namupussi mukaan.
Tai jos käsityöt onnistuu, niin ompele tyllistä tai muusta kankaasta prinsessahameet (jos siis tyttöjä) tai vaikka kasa barbin vaatteita.
Hyvät villasukat, kirja tai muu käyttöesine on hyvä.
Kummius on kristillinen tapa, joten jokin kristillinen lahja on myös paikalaan.
Virkkaa söpöt hartiahuivit tai ponchot.
pura se, laita langat vyyhdelle ja kastele, niin suoristuvat.
Kudo uusi villapaita, poncho yms....
Mä en muuta voi kun inhota, sitä että ostetaan jotain sälää joka ei kauaa jaksa innostaa. Ennemmin ostat vaikka talvihanskat lahjaksi kuin typerää krääsää
Tuli paljon hyviä ehdotuksia. Nyt vasta pääsin lukemaan niitä. Olen positiivisesti yllättynyt ettei joukossa ollut yhtään typerää vastausta, joka olisi vähätellyt kysymystäni tai jotain. Joku kirja tai villasukat vois olla kiva. Vaikka nyt ei oo paljon rahaa laittaa lahjoihin, niin silti haluais jollain tavalla muistaa.
ap