Sinkku, mitä aiot tehdä tulevana viikonloppuna?
Saa muutkin vastata, mutta lähinnä kiinnostaa, kuinka muut sinkut pyrkivät lisäämään mahdollisuuksiaan tavata uusia ihmisiä ja siis myös potentiaalisesti kiinnostavia ihmisiä.
Itse aion lauantaina mennä ystävän kanssa kirjamessuille, ensisijaisesti tietysti siksi, että kirjat kiinnostavat. Sen jälkeen mennään jonnekin syömään ja ehkä käydään vielä lasillisilla. Sunnuntaille ei ole vielä muita suunnitelmia kuin sulkapallon vakiovuoro toisen ystävän kanssa.
Kommentit (28)
Haalin parillakympillä ruokaa itselleni viikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samaa kuin viime viikonloppuna, eli katsoa Netflixiä ja nukkua.
Sinulla ei ole edes toiveissa löytää elämänkumppania? Vai oletko vain tällä hetkellä uupunut?
Ei ole mitään kiinnostusta tavata uusia ihmisiä. Käyn todennäköisesti taidenäyttelyssä tai leffassa, kenties kahvilla kaverin kanssa, kävelyllä tai juoksemassa.
Menen kirjamessuille, mulla on siellä treffit yhden kuuman nahkapöksyisen emännän kanssa. On naimisissa, mutta himokas.
Korkeintaan ajattelin käydä hieman kävelemässä luonnossa, muuten yritän toipua viikon työssäkäynnin sosiaalisuudesta keskenäni. Jos nyt viimeinkin saisin kuunneltua pari kivaa levyä.
Olen yksin kotona. Ei ole ystävää eikä rahaa käydä missään.
Juon alkoholia ja katson kauhuelokuvia kaverin kanssa.
Tallilla käyn hevosta hoitelemassa, muuten kotosalla lepäilen. Ei kiinnosta tavata uusia ihmisiä, en halua parisuhdetta.
Minäkin lähden kirjamessuille siskon kanssa. Ollaan pari yötä hotellissa. Koko lauantai menee messuilla. Olen jo innoissani. Mielessäni on jo muutama kirja, jotka toivon löytäväni sieltä. Joskus on tullut jutusteltua uusien ihmisten kanssa siellä. Kirjamessuilla on ainakin samanhenkistä porukkaa.
Sinkkuuteni ei varsinaisesti ole oma valintani, mutta luodakseni ainakin itselleni illuusion, että valinta on omani, pidän huolen että pysynkin sinkkuna. Sitten voin vain toivoa, että ainakin joku sivullinenkin uskoo, että sinkkuuteni on oma valintani. On ainakin parempi mieli, kun ei epätoivoisena joudu juoksemaan ihmisten ilmoilla. 😎👍
Mukavaa viikonloppua sinkuille ja no, okei, pariutuneillekin.
Olen töissä yksin. Vapaalla ulkoilen koiran kanssa. Siivoan sekä vaihdan lakanat ja pyyhkeet. Saunon lauantaina ulkosaunassa. Katson jonkun elokuvan ja jotain sarjaa. Syön jotain hyvää.
Perjantaina on Tampereella Valoviikkojen avajaiset.
Töitä. Niin kuin viime viikonloppunakin. Ja sitä edellisenä. Ei tällä työrytmillä ole jaksamista eikä oikein mahdollisuuksiaan yrittää mitään sutinaa etsiä.
Töissä molemmat päivät. Sitten sama jatkuu ensi viikolla.
Olen isäni hautajaisissa. En ajatellut serkkuja pokailla, vaikka ne aika herkkuja onkin
Vierailija kirjoitti:
Yleensä siivoojana kameralasit päässä hoidan naisten puolen pukkarit
.
Haistelen pikkarit...
jos kaapit auki
.
Pikkareiden haaraan...
hieraisen pienen pienen touhutipan
.
Tunne runn runk
Kai sinä jossakin suljetulla olet? Sitä aina miettii, kun tämmöistä tekstiä lukee, että kyllä teikäläiset olisi hyvä kerätä kuopan reunalle ja napittaa sinne kuoppaan, neljä metriä savista maata päälle. Olisi maailmakin kivempi paikka. Toki pitää pitää huoli, että kuoppaa ei kaiveta alueelle josta saasta voi valuapohjavesiin.
Ei minulla muuta.
Sunnuntaina kirjamessut.
Lauantaina käytän pari vanhaksi menevää leffalippua. En tiedä vielä mitä menen katsomaan.
Lisäksi istutaan viimeiset tulppaanisipulit kerrostalon pihalle.
Varmaan samaa kuin viime viikonloppuna, eli katsoa Netflixiä ja nukkua.