Trans-asiaa
Mun lapsen kaveri on kuulemma aina tiennyt olevansa tyttö (syntyi pojaksi). Ei siinä mitään, vaihtakoon sukupuoltaan tai olkoon vaihtamatta. Mä vaan mietin sitä, että miten sen voi tietää/tuntea, että on väärää sukupuolta. En mä ite ainakaan tunne itteäni mitenkään naiseks, vaikka sellaseks itteni miellän ja synnyin. Siis haluaisin ymmärtää tätä nuorta ihmistä, et miltä siitä tuntuu.
Miten paljon sukupuoli omassa päässä on ympäristön tuotetta?
Vähän vaikee selittää, mitä ajan takaa.
Kommentit (5)
Tuohonkin on olemassa hoitoa ja lääkkeitä.
No ilmeisesti tunnette itsenne sen sukupuoliseks mitä olettekin. Mun kakara rupes reilusti ennen kouluikää puhumaan itsestään poikana. Nyt se on 20 ja näyttää ja kuulostaa pojalta ja on tyytyväinen.
.
OK, no mulla TH350:n luistaa ikävästi kakkoselle vaihtaessa kovassa kiihdytyksessä.
terv: GM-mies
Olet nykyisten tuomiota odottavien joukossa.
Sepä se. Mulle sukupuoli on biologiaa eikä ole olemassa mitään mystistä yhteistä naiseuden kokemusta. On myös mahdotonta tietää, miltä tuntuu olla nainen ilman naisen kehoa. Sen kyllä ymmärrän, että monikin toivoisi olevansa vastakkaista sukupuolta. Tämä tietysti perustuu kuvitelmaan siitä millaista se olisi vailla mitään käsitystä vastakkaisen sukupuolen kehossa elävien ongelmista tai vaikeuksista. Siksi esim. transnaiset kadehtivat jotain mekkoja, joista useimmat biologiset naiset haluaisivat eroon, jos voisivat valita.