Pokemon go
Hyvän mielen kysely harmaaseen päivään: Kuka vielä pelaa, mikä pelissä innostaa, mikä ärsyttää.
Aloitin 2016 kun vauva syntyi. Muutama vuosi meni ilman, nyt taas melko aktiivisesti. Pelissä ärsyttää liian nopeasti ohi menevät eventit ja se ettei aina pääse liikkumaan niin paljon kuin peli yrittää vaatia. Muuten hauskaa ajanvietettä.
Kommentit (3)
Apua, ihan kuin minun kirjoittama aloitus :D Aloitin 2016, kun vauva syntyi, ja oli hyvä pelailla vaunulenkkien aikana, kun vauva kuorsasi. Nyt tartuin pitkästä aikaa taas peliin, ja innostuin. Pelissä ärsyttää lähinnä se, että täällä päin on tosi vähän pokestoppeja ja pokemoneja, eli pitää lähteä jonnekin muualle pelailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Apua, ihan kuin minun kirjoittama aloitus :D Aloitin 2016, kun vauva syntyi, ja oli hyvä pelailla vaunulenkkien aikana, kun vauva kuorsasi. Nyt tartuin pitkästä aikaa taas peliin, ja innostuin. Pelissä ärsyttää lähinnä se, että täällä päin on tosi vähän pokestoppeja ja pokemoneja, eli pitää lähteä jonnekin muualle pelailemaan.
Täällä myös. Se vähän latistaa kun peli on selvästi isompiin kaupunkeihin tarkoitettu. Nyt alkoi uusi eventti ja tulee kuitenkin ihan kiitettävästi noita eventti pokemoneja incensellä.
Keski-ikäinen perheen isä olen. Aloitin pelaamisen kun peli tuli ajankohtaiseksi lapsille. Myös vaimo pelaa tätä. Perheen voimin kierretään tekemässä raideja ja metsästämässä pokeja. Onhan minulla mm. 3779 CP Metagross Meteor Mashilla, 3725 CP Dragonite ja 3541 Dialga. Kaikki 3 tähden tietenkin...