Nyt Maria Nordin parantaa ilmaiseksi 20 syövästä kärsivää
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tulla aikamoiset kulttijohtaja vibat tästä Mariasta.
Ja aviomies vain kehuu, kuinka vaimo jatkaa rohkeasti omaa juttuaan vaikka kritiikkiä tulee...
Mä oon monesti miettinyt että kumpi on pösilömpi, Maria vai siihen uskovat ihmiset.
Todella välittävä ele. Syöpäpotilas tarvitsee kaiken tuen, erityisesti henkisen, koska hoidot ovat niin raskaat. Kiitos Maria, olet esimerkillinen Ihminen!
Oletko tutustunut Marian esittämiin syövän juurisyihin? Kun itse olin syöpähoidoissa, en todellakaan olisi saanut henkistä tukea tuollaisia teorioita esittävältä.
Vierailija kirjoitti:
Todella välittävä ele. Syöpäpotilas tarvitsee kaiken tuen, erityisesti henkisen, koska hoidot ovat niin raskaat. Kiitos Maria, olet esimerkillinen Ihminen!
T. Maria joka tässä kiittelen itseäni
Ei ole todellista. Hän käyttää hyväkseen avuttomassa asemassa ja avun tarpeessa olevia ihmisiä. Hankkii nimeä itselleen, jotta voi jatkossa rahastaa muhkeasti näistä "hoidoista".
Vierailija kirjoitti:
Mä oon monesti miettinyt että kumpi on pösilömpi, Maria vai siihen uskovat ihmiset.
Kyllä on kummatkin. Onko laillista tuommoista julistaa.
No höh. Juuri kerkesin rintasyöpääni ottamaan pitkän ja raskaan sytostaatti kuurin.
Tuli väjän myöhässä nyt tämä Marian syöpä parannus kurssi.
Mutta todennäköisemmin pysyn paremmin hengissä tällä ottamallani kuurilla :)
Vierailija kirjoitti:
Eikös meillä ole jo yksi elokuva jostain kulttijohtaja-Mariasta? Saadaankohan vielä toinenkin?
Vierailija kirjoitti:
Parantaisikohan hän neljä vuotta sitten syöpään kuolleen isänikin?
Ei hän kuolleita ole luvannut herättää henkiin.
Uskomatonta. Rahanahne ja härski tyyppi. Ei tosin taida käydä täysillä, kun ehkä uskoo itsekin tuohon hömppään.
Sekopää. Taitaa Reino Nordin olla yhtä kallu kun tuota akkaa ja sen touhuja jaksaa katella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parantaisikohan hän neljä vuotta sitten syöpään kuolleen isänikin?
Ei hän kuolleita ole luvannut herättää henkiin.
Sitä odotellessa.