Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tunne ettei eräs henkilö sovi mulle auttajaksi

Vierailija
27.10.2022 |

On vaan tunne ettei tukihenkilöni ole mulle se sopivin. Tuskin pystyy auttamaan mua, tuli jälkikäteen negatiivinen fiba.
Alkoi jo ensitapaamisella neuvomaan mua.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse toimin samanlaisessa työssä.Miten paljon te vaaditte, yliherkät . Kun sanoin eileen että veljeni ajoi invataksia työkseen kutsui minua rasistiksi. Sana on kielletty. Siis sotainvaliidit, miksi heitä pitäisi kutsua ? Nykyajan sanat eivät aina ole helppoja meille vanhemmille. 

Toissapäivänä sanoi että en saa sanoa että hänellä on kaunis tukka kuin intiaaneilla(citeeraan ) koska sana intiaani on rasistinen.

En aio enää nokkaani pistää sinne. Kun sanoin sen loukkasin häntä. 

Miksi haluat kommentoida tukihenkilösi ulkonäköä? Tietenkin se vie ongelmiin. Kenenkään ei tarvitse olla ulkonäön puolesta arvioitavana, ellei itse sitä erikseen pyydä.

Anteeksi. Uskomattoman kauniit hiukset on joten tein kai virheen kun uskalsin kritiseerata ?

Siis "kritiseerata" kauniita hiuksia. En aio olla mikään varjo kenenkään kotona , en ole niin rahan tarpeessa että on pakko tehdä tätä työtä.Tähän asti oen viihtynyt mutta nyt alkaa maistua pahalta. 

Vierailija
22/23 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse toimin samanlaisessa työssä.Miten paljon te vaaditte, yliherkät . Kun sanoin eileen että veljeni ajoi invataksia työkseen kutsui minua rasistiksi. Sana on kielletty. Siis sotainvaliidit, miksi heitä pitäisi kutsua ? Nykyajan sanat eivät aina ole helppoja meille vanhemmille. 

Toissapäivänä sanoi että en saa sanoa että hänellä on kaunis tukka kuin intiaaneilla(citeeraan ) koska sana intiaani on rasistinen.

Miksi haluat kommentoida tukihenkilösi ulkonäköä? Tietenkin se vie ongelmiin. Kenenkään ei tarvitse olla ulkonäön puolesta arvioitavana, ellei itse sitä erikseen pyydä.

Helvetti.Emme ole mitään robotteja jotka liikkuvat kuin aaveet sivussa ja odottaa käskyjä huonovointiselta. Ei se toimi niin. 

Äitinsä oli sanonut että tähän asti olen paras ja oli kiitollinen kun autoin häntä raskaan taakan kanssa. ! Te tiedätte paremmin täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo ollaan yliherkkiä.tarkoitatko jos sinun kampaaja sanoo että onpa sinulla kauniit kiiltävät hiukset  että se on loukkaus. Sanan intiaani sain kun olin itse hiusmallina monta vuotta ja minut valittiin aina minun"intiaanihiusten" takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän