Mistä ruoasta et pidä mikä on suurimman osan herkku?
Lasagne. Tein taas pitkästä aikaa ja jokin siinä tökkii. Toinen on sushi.
Kommentit (344)
Vierailija kirjoitti:
Maksalaatikko. Saako oksentaa?
En usko, että maksalaatikko on suurimman osan herkku. Taitaa jakaa mielipiteitä aika vahvasti.
Lasagne, sushi, maksalaatikko, kaalikääryleet, kaalikeitto, kesäkeitto.
Kaikki missä on avokadoa, oliiveja ha sardilleja hyi. En tiedä miksi. Siis pelkkä oliiviöljy on hirveää, Maistan sen kaiken läpi
Lähes kaikki makeat leivonnaiset, joista moni tuntuu pitävän. Siis pullat, keksit, donitsit, suklaa, makeiset... En vaan ole koskaan oikein välittänyt makeasta; jo lapsena valitsin kahvipöydässä mieluummin jotain suolaista kuin makeaa.
Pizza ja ketjuravintolan hampurilainen. Sen sijaan ruokia, joista monet ei pidä, mutta minä pidän: mämmi ja veriletut.
Suklaa kaikessa muussa muodossa kuin suklaalevynä. En tiedä miksi, mutta vihaan suklaakakkua, suklaajäätelöä, suklaamoussea... You name it.
Suklaalevystä voin syödä rivin. Se on ihan hyvää.
Aika moni sellainen ruoka, joka tuntuu suomalaisessa kodissa olevan suosiossa. Esim. ruskeakastike, sen seassa jauheliha, lihapullat tai nakit. Peruna ei maistu oikein missään muodossa, vaikka suomalaisessa kodissa sekin on todella käytetty ja suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki makeat leivonnaiset, joista moni tuntuu pitävän. Siis pullat, keksit, donitsit, suklaa, makeiset... En vaan ole koskaan oikein välittänyt makeasta; jo lapsena valitsin kahvipöydässä mieluummin jotain suolaista kuin makeaa.
Täällä toinen! Ja sitähän ei sitten uskota millään, että joku ei vaan voi sietää makeita "herkkuja", vaan ruvetaan maanittelemaan, että "maista nyt, eihän sun tarvii laihduttaa edes".
Äitini on juuri tällainen. Tyrkyttää munkkeja ja pullia joka kerta kylässä käydessäni. Joka kerta sanon, että en syö. Ihme jääräpäisyyttä tässä asiassa.
En vaan tykkää makeasta. Miksi kukaan ei usko?!
Punajuuri-homejuustopaistos. 🤮 Tässä yhdistyy kaksi inhokkiainestani.
Hampurilainen, nuggetit, siivet ym tämmönen ruoka.
Jäätelö, mansikat, suklaa
Lihakeitto ei uppoa. Jauhenlihakeitto on asia erikseen, mutta kokolihasta tehty keitto ei vaan mene alas.
Maksalaatikko,pinaatti-ja kesäkeitto,sushi.
Kuohuviini. Mun viinilasiin ei vaan kuplat kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen! Ja sitähän ei sitten uskota millään, että joku ei vaan voi sietää makeita "herkkuja", vaan ruvetaan maanittelemaan, että "maista nyt, eihän sun tarvii laihduttaa edes".
Äitini on juuri tällainen. Tyrkyttää munkkeja ja pullia joka kerta kylässä käydessäni. Joka kerta sanon, että en syö. Ihme jääräpäisyyttä tässä asiassa.
En vaan tykkää makeasta. Miksi kukaan ei usko?!
Juu, itse olen törmännyt epäilyihin laihdutuksesta ja jopa syömishäiriöstä, kun olen todennut, etten pidä makeista herkuista. Aivan kuin ne suolaiset herkut aina olisivat jotain superruokaa tai pelkästään terveellisiä joita joka päivä söisi 😁
Minullekin on suututtu kun en tykkää lätyistä, vohveleista ja pannukakusta.
Joulukinkku. Haisee sian hielle.
Sushi. Löysää kalaa etikalla.
Myslit ja murot. Jyrsijöiden ruokaa.
Pekoni. Rasvareuna tuijottaa.
Jäätelö. Sattuu otsaan.
Kansallisruokamme mustamakkara.
T: tamperelelainen
Suklaa, makaronilaatikko, lohi. Intohimoisesti vihaan kimchitä, en tiedä onko monen herkku mutta trendikästä.