Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi täysimetyksellä 5-6kk - milloin teillä ovat alkaneet kuukautiset?

Vierailija
04.11.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieläkin paljon rinnalla (maitoallergia) + muu ruoka.

Vauva nyt 9kk ja menkat ei vielä alkaneet.

Vierailija
2/6 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja säännölliset menkat on tulleetkin..



Lapset olleet täysimetyksellä 6kk ja jokaista oon imettänyt vähintään vuoden.

Ja kyllä, olen aina tullut imetyksen aikana uudelleen raskaaksi =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoi 1v 5kk synnytyksestä

Vierailija
4/6 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 10 viikkoa synnytyksestä.



Jälkivuoto kesti 8 viikkoa, sen jälkeen 2 viikkoa taukoa ja säännöllliset menkat. Täysimetyksestä osaimetykseen siirtyminen ei vähentänyt mulla juurikaan imetyskertoja tai määriä - muutoksena oli se, että annoin lusikallisen päivässä äidinmaidolla laimennettua perunaa vauvalle (silloinen th:n suositus).

Vierailija
5/6 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiset alkoivat silti 2 kk:n kuluttua synnytyksestä, aivan kuten esikoisestakin :/.

Vierailija
6/6 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat aika niukat ja tulivat kahdesti 75 vrk välein, sitten eivät enää tulleetkaan ja tein positiivisen raskaustestin. ja lopetin imetyksen kokonaan. ...ja kesällä alkaa taas alusta imetysruljanssi.. argh ;)