Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kauniit ihmiset eivät tiedä?

Vierailija
26.10.2022 |

Kauneudesta tai komeudesta on valtavasti etua elämän eri alueilla. Nämä kauniit ihmiset eivät voi tai halua ymmärtää, kuinka etuoikeutettuja he ovat. Mainitse jokin tällainen asia.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miltä tuntuu se typeryyden tunne, kun joku katsoo sun mielestä kohti ja moikkaa mutta se katsookin ohi jotakin sun takana olevaa ihmistä ja moikkaa sille.

Vierailija
2/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit miten tympeitä ja tylyjä ihmiset on kun et ole kaunis. Mä olin nuorena kaunis ja kuvittelin että ihmiset on pääosin ihania, tosi ystävällisiä ja hymyileväisiä ja auttavat mielellään. Ajattelin että varmaan oma asenneongelma jos joka puolella joku kohtaa tylyjä ihmisiä.

No, sairastuin masennukseen ja lihoin sen ja lääkehoidon seurauksena yli 50 kg. Eipä ollut enää ihmiset hymyileväisiä ja juttelevaisia eikä asiakaspalvelu liikkeissä ihanaa. Monien katseista oikein näki halveksunnan, että mitä tuo läski tuossa lyllertää, täytyykö mun vaivautua palvelemaan sitä. Ja muuten olin vaan näkymätön, ihan kuin olisin pelkkää ilmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hienoa, kun on ihmisiä, jotka ovat kauniita. Se on eri asia, kuinka tavoitettavia he ovat tai kuinka kaukaisia he ovat muiden mielestä

Vierailija
4/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu kun tinderissä ei kukaan swaippaa oikeelle.

Vierailija
5/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks jotain muuta v-tuttaa kun se kauniimpi sai sen kauan odottamasi ylennyksen.

Vierailija
6/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu, kun miehet tunkevat ohitse ovensuussa ja itsellä painavat kassit kannettavana kaiken lisäksi.

Sitä miten epäystävällisiä miespuoliset asiakaspalvelijat voivat olla.

Vierailija
7/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että he ovat kauniita. Suurimmalla osalla ihmisistä on ulkonäköpaineita ja näkevät vaan ne "huonot" puolet omassa ulkonäössään vaikka ovat muiden silmissä kauniita.

Vierailija
8/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ihminen ei tiedä, miltä tuntuisi, jos joku olisi kiinnostunut hänestä ihan vain ihmisenä.

Vierailija
9/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista on olla köyhä ja kaikki työpaikka haastattelut päättyy sähköpostiin, joka sanoo että "valintamme ei valitettavasti tällä kertaa kohdistunut sinuun".

Vierailija
10/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tiedä että kaikilla ei oo aina yhtä kivaa.

Vierailija
11/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu, kun miehet tunkevat ohitse ovensuussa ja itsellä painavat kassit kannettavana kaiken lisäksi.

-Mä oon kaunis, luonnonkaunis, ja jotkut miehet todellakin ohittelee ja jotkut jopa tönii kaupungilla. Miespuoliset asiakaspalvelijat voi olla tylyjä, oli sitten kaunis tai ruma. Itse kaunis, ja viimeksi eilen kohtasin todella töykeän myyjän, ja tänään taas todella ystävällisen. :)

Vierailija
12/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Mä oon kaunis, luonnonkaunis, ja jotkut miehet todellakin ohittelee ja jotkut jopa tönii kaupungilla. Miespuoliset asiakaspalvelijat voi olla tylyjä, oli sitten kaunis tai ruma. Itse kaunis, ja viimeksi eilen kohtasin todella töykeän myyjän, ja tänään taas todella ystävällisen. :)

kivat sulle

Vierailija
13/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta on oltu kiinnostuneita ihan itseni eli luonteeni takia. Se on ollut kauneinta mitä olen kokenut.

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ihminen ei tiedä, miltä tuntuisi, jos joku olisi kiinnostunut hänestä ihan vain ihmisenä.

Vierailija
14/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole juurikaan päässyt työpaikoilla ja muualla mukaan naisten porukoihin. Yksittäiset miehet kyllä haluavat innokkaasti tutustua ja ystävystyä. Toivoisin, että asetelma olisi juuri päinvastoin. 

Vierailija
15/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniina ihmisenä et tiedä, miltä tuntuu, kun lääkäri ottaa todesta kertoessasi, kuinka olet masentunut tai ahdistunut. Saati nuori ja kaunis nainen, jolla on rintakipuja: Buahhahhahhaa! Sydänsuruja ne vain ovat.

Vierailija
16/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut rumuuden ja kauneuden ja molempien mukanaan tuoman muiden ihmisten kohtelun. Pojat olivat tosi ilkeitä rumina ja vaatimattoman näköisinä pitämilleen tytöille. 

Vierailija
17/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen ei tiedä miltä tuntuu olla naisena näkymätön niin, ettei kukaan mies koskaan katso perään, kiinnostu ja hakeudu juttusille.

Vierailija
18/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen kokenut molemmat.

Nuorena aikuisena masennuin, sain aknen, lihoin, laihduin, en nukkunut, sairastelin tosi paljon. Ulkonäkö kärsi paljon.

En silti huomannut ns. tuntemattomien käytöksessä mtn negatiivista. Myös oikeat läheiset pysyi rinnalla kokoajan. Mutta itsearvostus laski paljon. Kehuja ei kyllä tosiaan sadellut. Oltiin ihan asiallisia.

Mut kun olen tervehtynyt niin mieli kuin keho, joskus tuntemattomat kehuvat ihan kassajonossa, joku ukko kyllä kerran myös huusi että "älä tule lähelle sinulla ei maskia". Mua on jopa dementiapotilaat kehuneet kauniiksi. Kauniina sinulle on kovemmat odotukset ja saa parempaa palvelua. Joskus ahdistellaan.

Nojoo oon huomannut että kannattaa aina pitää puolensa eikä liikaa ottaa asioita itseensä. Ja niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

Vierailija
19/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhassa olemisen tunnetta kun äbout joka toinen ihminen ei ole huomiota antamassa, vaan saa kulkea kuin olisi ilmaa kaikille.

Vierailija
20/27 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kauniille tulee ns. Halo-efekti.

Vaatimattomana saa enemmän todistaa osaamistaan. Ja vaatimattoman näköisenä tulee enemmän kehitettyä omaa persoonaa. Niin mulle ainakin kävi.