Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita ketkä harkitsee ja yrittää muuttaa pois Suomesta?

Vierailija
26.10.2022 |

Inflaatio on kova, kaupassa pitää alkaa seurata hintoja, energia kallis, terveyshuolto kyykkää, syksy ja talvi ankeaa

Minulla on mahdollisuus olla 100% etätöissä myös ulkomailla. Työnantaja antoi vihreetä valoa ja ymmärtää tilanteen.

En näe enää syytä jäädä tänne kärvistelemään.

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harkitsen, mutta sitten taas oon tosi läheinen perheeni, ystävien ja sukulaisten kanssa niin siksi en ole koskaan vienyt asiaa ihan realistiselle tasolle saakka 

Vierailija
2/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla tekee tiukkaa elää Suomessa niin et sä minnekään ulkomaille muuta. Muuttaminen vaatii rutkasti pätäkkää, mitä sulla ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ajattelit mennä halvempien hintojen perässä?

Vierailija
4/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, lähetä postikortti.

Vierailija
5/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjälle. Netissä on videoita miten siellä kaikki toimii ja on ihanan halpaa! 

Vierailija
6/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inflaati ja kallis energia taitaa olla hitti joka puolella, ei pelkästään Suomessa.

Vierailija
7/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tansaniaan

Vierailija
8/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomi ole yksin ongelmissa. Esim Britannia on paljon isommissa ongelmissa, eikä monella muullakaan maalla hyvin mene. Meillä on oikeasti moni asia hyvin.

Vierailija
9/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kokonainen siivu suvusta lähdössä täältä, ei jaksa enää komukkalandiaa.

Vierailija
10/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on se eteläinen ihmemaa, jossa hinnat eivät nouse ja ilmainen terveydenhoito on paremmalla tolalla kuin Suomessa?

Vierailija
11/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilta, jotka yrittää muuttaa täältä ihanteelasta pois, tullaan verottaan maastamuuttovero, Sanna käski.

Vierailija
12/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa, lähetä postikortti.

En todellakaan vaivautuisi laittamaan edes yhtä euroa sinun postikorttiin. 

Vierailija
13/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin. Kesät tulen viettämään Suomessa jatkossakin. Itse kyllästyin Suomen henkiseen tilaan. Ensin jokainen media aivopesee ihmisiä koronalla muutaman vuoden, nyt vuorossa Venäjä-vastaisuus.

Vierailija
14/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sulla tekee tiukkaa elää Suomessa niin et sä minnekään ulkomaille muuta. Muuttaminen vaatii rutkasti pätäkkää, mitä sulla ei ole.

Palkkani on 4800€. Kyllä sillä perjää ihan hyvin Thaimaassa. Kokemusta on muutamasta talvesta minkä olen viettänyt siellä.

-ap

Vierailija
15/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilta, jotka yrittää muuttaa täältä ihanteelasta pois, tullaan verottaan maastamuuttovero, Sanna käski.

Sanna kouhikoot sieltä yhteisistä luonnonvaroista vaan mitä tänne kaikki maastamuuttajat jättää.

Vierailija
16/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailija kirjoitti:

Missä on se eteläinen ihmemaa, jossa hinnat eivät nouse ja ilmainen terveydenhoito on paremmalla tolalla kuin Suomessa?

Espanjaanhan täältä on lähtenyt vähän joka toinen.

Vierailija
17/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva lähtee maamme sosiaaliturvasta.

Vierailija
18/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin. Kesät tulen viettämään Suomessa jatkossakin. Itse kyllästyin Suomen henkiseen tilaan. Ensin jokainen media aivopesee ihmisiä koronalla muutaman vuoden, nyt vuorossa Venäjä-vastaisuus.

Venäjä realismi. Vihdoinkin sitä saa sanoa julkisesti rikollisvaltioksi.

Vierailija
19/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan ollut rutkasti pätäkkää ja silti olen muuttanut viisi kertaa maasta toiseen. Lapsettomana tämmöinen kyllä onnistuu ilman isompaa rahallista panostusta.

Vierailija
20/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailija kirjoitti:

Ei nuo vakutusmaksut niin kovia ole. Eli yksityiselle menossa sitten.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi