H**vetti että menee hermo tuohon ihmiseen!!! Sukulainen
En halua kertoa yksityiskohtia, joten sanotaan, että kyseessä on minulle erittäin tärkeä asia, jonka hän vallan mainiosti tietää. Tämä on hänelle ihan normaali toimintatapa ja kyllä raivostuttaa, että yhä edelleen (!!!!!) luotan hänen sanaansa, vaikka olisi pitänyt oppia jo sata vuotta sitten, että hän sanoo ihan mitä milloinkin!!! 🤬
Väitti tehneensä asian x, ja jäin siihen uskoon. Kun määräpäivä koitti eikä asiaa tapahtunut, päätin kysyä siitä. Hän vastaa huolettomasti, että ei kun minä peruinkin sen, hihhulihei vaan ja vaihtaa puheenaihetta. Minä yritän siinä julkisella paikalla olla räjähtämättä, ja mietin vain että mikä h**vetti siinä on, että täytyy antaa ymmärtää jotain ja jättää ihminen siihen uskoon, että asia x tapahtuu. Sitten vain perutaan tuosta noin vain asiat eikä edes kerrota toiselle, joka turhaan odottelee asian tapahtumista!!!!!
Kommentit (7)
Tää nyt oli aivan turha purkautuminen. Kerro nyt mikä asia
Vierailija kirjoitti:
No kerro itse yksityisasiasi kaikelle kansalle!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro itse yksityisasiasi kaikelle kansalle!!!
Miksi tulit tänne avautumaan kun et mitään kerro,ei aloituksesta ymmärrä mitään.
Minulla oli myös lähisukulainen, joka ei pitänyt sanaansa. Kun kerroin muille samassa sukulaisuussuhteessa häneen oleville, etten voi pyytää häneltä mitään, koska hän ei pidä sanaansa, he ihmettelivät mitä oikein kuvittelen. Ihan samoissa asioissa oli pitänyt sanansa muille, mutta minulle lupasi, ja perui viime tipassa, tai ilmoitti jälkikäteen, että alkoikin "tuntua siltä", ettei nyt ole hyvä idea tehdä sitä, mitä oli minulle luvannut. Ja tätä hän ei ilmeisesti tehnyt muille, koska muut pitivät minua vainoharhaisena kun tällaista väitin.
Ainut, joka tuki minua tässä asiassa, oli puolisoni, joka muutaman kerran oli mukana näissä tilanteissa.
En siis lopulta enää sopinut tuon ihmisen kanssa mitään sellaista, josta voisin joutua ongelmiin, jos hän ei pidä lupaustaan. Eli en pyytänyt häneltä mitään palveluksia. Ja muutenkin minulla oli aina vähintään alustava varasuunnitelma. Eli jos menin hänen luokseen kylään sovittuna aikana, mietin, mihin menen, jos hän ei olekaan kotona. Jos sovimme tapaamisen esim. ravintolaan, kahvilaan elokuviin tms. pyrin valitsemaan sellaisen paikan/ohjelman, josta voisin nauttia yksinkin. Jne.
Mielestäni hän ei edes ole sellainen kiusaajatyyppinen, eikä todellakaan ole mikään uusi piirre, vaan aina ollut samanlainen. Antaa ymmärtää kaikkea ja on suorastaan ihme, jos se on oikeasti totta. Aina täytyy suhtautua varauksella kaikkeen mitä hän suustaan suoltaa. V*** että v****aa tuollaiset!!!!