Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JOULUKALENTERI 12 vuotiaalle työlle?

Joulukaleteri
26.10.2022 |

Onko teillä käsitystä, että mikä merkki olisi hyvä?
Tyttö toivoi meikkijoulukalenteria. En aio ostaa mitään Tokmannin halpista, vaan selailen juuri Bodyshopin, Kicksin yms. kalentereita. Meikkejä pitäisi olla, esim. ripsiväri. Mietin, että jos ostan jonkun ja vaihdan pölhöimpien juttujen tilalle itse esimerkiksi hyvän ripsivärin.
Kaipaan ehdotuksia ja suosituksia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja TYTÖLLE, heti mokasin :D 

Vierailija
2/18 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannikohan se nyt mainosti kolmea erilaista, kaksi oli muistaakseni 59.90 ja yksi vajaa satasen. Itse tilasin Yves Rocherilta, kun oli niin jouluisen näköinen. En tiedä onko ripsaria tuossa, mutta menee kuitenkin puoliksi kahdelle nuorelle naiselle. Oppivat samalla iloitsemaan toistensa puolesta, jakamaan omastaan.. ja kenties neuvottelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on hyvä kalenteri tytölle:

https://netpris.net/catalog/product/view/id/3660

Vierailija
4/18 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulle nyt meikeistä tullu mieleen kun ripsiväri? Kai sä nyt itse tiedät mikä on hyvä ripsari? Meikkivoiteen värillä ei väliä, kulmakynillä ei väliä, onko kajaali nestemäinen vai ei? Entä puuteri? Tarviiko olla huultenrajauskynää?

Mitä sä koko settiä ostat ja vaihdat ne " pölhöt"? Vaihdat siis kaikki ja ostat vaan sen kalenterikehyksen. Haha.

Vierailija
5/18 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on paras ripsari se tokmannin halvin.

Vierailija
6/18 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltasanomissa oli jokin aika sitten vertailua - on varmaan muissakin lehdissä, jos etsit

Vierailija
7/18 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, meillä oli lapsena pahviset kuvakalenterit. Lellipennuilla lisäksi suklaakalenteri ja nyt pitää olla jotain 50-100 euron joulu_v***n_kalentereita kersoille?! Toihan on joululahjabudjetti per muksu.

Vierailija
8/18 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, meillä oli lapsena pahviset kuvakalenterit. Lellipennuilla lisäksi suklaakalenteri ja nyt pitää olla jotain 50-100 euron joulu_v***n_kalentereita kersoille?! Toihan on joululahjabudjetti per muksu.

No ei kai niitä pidä olla, mutta aloittaja mielestäni totesi sellaisen haluavansa lapselle hankkia. Kyllä se kaiketi ihan sallittua on.

Vierailija
9/18 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannikohan se nyt mainosti kolmea erilaista, kaksi oli muistaakseni 59.90 ja yksi vajaa satasen. Itse tilasin Yves Rocherilta, kun oli niin jouluisen näköinen. En tiedä onko ripsaria tuossa, mutta menee kuitenkin puoliksi kahdelle nuorelle naiselle. Oppivat samalla iloitsemaan toistensa puolesta, jakamaan omastaan.. ja kenties

Eikö tuossa ole se riski, että lainailevat tuotteita keskenään? Jonkun shampoon yhteiskäyttö on toki ok, mutta esim. ripsiväri on kyllä syytä jättää vain henkilökohtaiseen käyttöön.

Vierailija
10/18 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisikohan parempi halvemmalla jos itse tekee sen joulukalenterin lapselle ja laittaa joihinkin luukkuihin meikkitarvikkeita kuten juuri se ripsari ja meikkisienii yms ja joihinkin vaikka jotain lapsen lempi suklaakarkkeja ja koulutarvikkeita kuten pyyhekumeja. Siinähän on mielikuvitus ja oma budjetti vaan rajana. Siten lapsi ainakin saisi varmasti jotain hyvää ripsarii ja jotain meikkituoteita joiden väreistä hän oikeasti tykkää.

Vierailija
11/18 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisikohan parempi halvemmalla jos itse tekee sen joulukalenterin lapselle ja laittaa joihinkin luukkuihin meikkitarvikkeita kuten juuri se ripsari ja meikkisienii yms ja joihinkin vaikka jotain lapsen lempi suklaakarkkeja ja koulutarvikkeita kuten pyyhekumeja. Siinähän on mielikuvitus ja oma budjetti vaan rajana. Siten lapsi ainakin saisi varmasti jotain hyvää ripsarii ja jotain meikkituoteita joiden väreistä hän oikeasti tykkää.

Siis AP:n lapsi on toivonut meikki kalenteria ja AP on sellaista hankkimassa ja kyseli, että mikä voisi olla hyvä. Miksi sitä kalenteria siis pitäisi alkaa itse näprätä ja tunkea suklaata ja joulutarvikkeita sinne...

Vierailija
12/18 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis AP:n lapsi on toivonut meikki kalenteria ja AP on sellaista hankkimassa ja kyseli, että mikä voisi olla hyvä. Miksi sitä kalenteria siis pitäisi alkaa itse näprätä ja tunkea suklaata ja joulutarvikkeita sinne...

Budjetti saattaa vaikuttaa paljonkin meikkien laatuun meikkikalenterissa niin jos itse tekee kalenterin niin voi ainakin varmistaa, että lapsi saisi mieluisia hyviä meikkejä mitä lapsi oikeasti tykkäisi käyttää ja jos budjetin vuoksi jokaisen luukkuun meikin tai meikkitarvikkeen ostaminen tulisi liian kalliiksi niin joihinkin luukkuihni voi laittaa jotain muutakin.

Vierailija
13/18 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää itsetehdyt on työläitä ja kalliimpia kuin valmiit. Olen kokeillut. Hintaa tuli paljon enemmän kuin valmiille.

Vierailija
14/18 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannikohan se nyt mainosti kolmea erilaista, kaksi oli muistaakseni 59.90 ja yksi vajaa satasen. Itse tilasin Yves Rocherilta, kun oli niin jouluisen näköinen. En tiedä onko ripsaria tuossa, mutta menee kuitenkin puoliksi kahdelle nuorelle naiselle. Oppivat samalla iloitsemaan toistensa puolesta, jakamaan omastaan.. ja kenties neuvottelemaan.

Tiedätkö että paras lahja on antaa kaikille samat ja paskin jos saa erilaiset. Epäoikeudenmukaisuuden siemenet kylvetään jo varhain, ei pitäisi.

Molemmille omat tai ei mitään.

Vierailija
15/18 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaakalenteria terveellisempi on pähkinäkalenteri ja pikapuurokalenteri.

Vierailija
16/18 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin 24 hyvää meikkituotetta ja antaisin niistä yhden päivässä ja ihan tavallisen kuvakalenterin.

Vierailija
17/18 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista erinomaisista ehdotuksista tietoa ammentaneena olen päätynyt Bodyshopin joulukalenteriin. Josta vaihdan kasvonaamiot/jonkun suihkugeelin pois ja niiden tilalle ainakin ripsiväriä, meikinpoistoaineen ja jonkun neutraalin luomivärin. Lapsi/nuori on ottamassa ensiaskelia meikkaamiseen, niin miksi ihmeessä työntäisin hänelle jouluroinaa ja karkkia. Monessa kosmetiikkakalenterissa näkyi olevan sellaista, mitä 12 vuotias ei oikeasti tarvitse. Ne ketkä kauhistelivat budjettia, se ei kuulu teille ja kalenteri ja omat uudet meikit siitä tuntuvat olevan tärkeämpiä, kuin kallis joululahja. Suurin osa rahasta menee siis kalenteriin.

Vierailija
18/18 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikään ei taida olla hyvä joko aplle, tai meikkitietoiseksi kasvatetulle 12 vuotiaalle. Kerta ap olisi vaihtamassa sieltä niitä pölhöjä tuotteita parempiin tuotteisiin.

12v ei varmaan vielä tiedä mikä olisi paras ripsiväri niistä kaikista mitä kaupoissa myydään. Kai?