Miten suhtaudutte ihmiseen joka leikkii mykkäkoulua?
Aikuiseen joka vetäytyy tavoittamattomiin. Ilmeisesti loukkaantuu jostain, useimmiten ei tietoa, mistä.
Kieltäytyy vastaamasta esim. whatsapissa esitettyyn yksinkertaiseen kysymykseen.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Jätän rauhaan. Juuri nyt on vastaava tilanne päällä, en edes yritä ottaa häneen enää yhteyttä. Murjottakoon keskenään ja etsiköön uuden uhrin manipuloinnilleen. Minä en nelikymppiseltä tuollaista käytöstä ymmärrä enkä hyväksy.
Nämä yksilöt edellyttävät kanssaihmisiltään jotain yliluonnollista ajatustenlukutaitoa.
Yksi 42v mies tekee tätä jatkuvasti.
Aluksi ahdistuin ja mietin, mikä minussa on vikana. Nykyään ajattelen, että enhän minä sille mitään voi jos joku ei puhu.
Nuorempana hätäännyin, yritin miellyttää, pyytelin anteeksi. Iän karttuessa sain tarpeekseni ja annoin murjottaa, muutaman kerran asiallisesti kyselin tilanteestaan ja toivoin keskustelua. Mykkäkouluilija pisti välit poikki, kun ei saanut haluamaansa. Sinne meni pitkä ystävyys, mutta parempi niin.
"Mykkäkoulun pitäminen" voi tarkoittaa myös sitä, ettei halua pitää enää yhteyttä. Ei lainkaan, ei selvittää asioita eikä tavata enää koskaan eli ystävyys on kertakaikkiaan lopussa.
Minä luulen ja uskon että kaikki ihmiset pitää joskus mykkäkoulua . Minä myös joskus.
Pikkulapsen tapa osoittaa mieltään tuo mykkäkoulun pitäminen.
Jätän rauhaan. Juuri nyt on vastaava tilanne päällä, en edes yritä ottaa häneen enää yhteyttä. Murjottakoon keskenään ja etsiköön uuden uhrin manipuloinnilleen. Minä en nelikymppiseltä tuollaista käytöstä ymmärrä enkä hyväksy.