Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö muilla hermot aikuiseen ihmiseen joka koko ajan valittaa

Vierailija
26.10.2022 |

"Tylsää, ei oo tekemistä, ihan sama vaikka kuolis, on hiljaista" blaa blaa blaa. Ruvennut menemään maku omaan mieheen kun joka päivä on niin tylsää eikä mitään jaksa. Mistään ei olla kiitollisia vaikka katto pään päällä, jääkaapissa ruokaa ja puhtaat vaatteet päällä. Tekis mieli jättää koko ukko

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on samanlainen. Hän pystyy yhdellä puhelinsoitolla myrkyttämään mun päivän. Yritän ymmärtää koska hän on vanha. Teki tuota samaa kyllä silloinkin kun olin lapsi. Kotona oli suurimman osan ajasta kireä ilmapiiri joka johtui äidistäni

Vierailija
22/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaisi masennuksesta tai andropaussilta, tai molemmilta- nyt mies lääkärintarkastukseen, hopi00 hopi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Onpas taas Porvoossa menoa.

Miksi niin oletat?

Negatiivisiin kitisijöihin ei voi olla törmäämättä.

Erästäkin kollegaa muut sanoiva Voivituksi, koska niillä sanoilla tämä narisija yleensä puheensa aina aloitti.

Vierailija
24/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän palstan "Allu" on kyllä malli esimerkki valittajasta ja pahimmasta päästä. Ei sitä saatanan valitusta ja ulinaa jaksa kukaan kuunnella ja tekee vaan uusia ruikutus ketjuja. Prkl menee hermot.

Vierailija
25/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa muutama kaveri ollut ja välillä soittavat ja en ehdi sanoa mitään väliin, kun vali, vali vali.

Sitten kun kaikki valit ovat tulleet sanoo, heippa, olipa kiva jutella.

Pääsin sanomaan aluksi moi ja lopuksi heippa.🤯

Vierailija
26/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset tykkää valittaa, mutta olla tekemättä asialle mitään. Sitten jos ehdotat jotain helppoa ratkaisukeinoa, niin emmmäää viitsi alkaa. Mistäs sitä sitten valittaisi, jos korjaisi sen huonosti olevan asian?

Vierailija
27/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini on samanlainen. Hän pystyy yhdellä puhelinsoitolla myrkyttämään mun päivän. Yritän ymmärtää koska hän on vanha. Teki tuota samaa kyllä silloinkin kun olin lapsi. Kotona oli suurimman osan ajasta kireä ilmapiiri joka johtui äidistäni

Kuulostaa tutulta, mulla 75v äiti joka ei ole miesmuistiin puhunut mitään positiivista muutakun ehkä maininnut että joku ruoka tai leivonnainen oli hyvää. Kun puhumme puhelimessa, hän puhuu kokoajan, minä kuuntelen, puhelut on yhtä seikkaperäista sairaskertomusta niin itsestään, isästäni, naapureista tai ihan kenestä vaan. Muutta lähes kaikki on negatiivista. Se on tosi raskasta pidemmän päälle.

Vierailija
28/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa tympääntyneeltä ja ehkä jopa masentuneelta.

Jos kyse keski-ikäisestä tai sitä ikää lähestyvältä, että testosteroniarvot alkaa laskea, niin sillä on miesten vaihdevuodet. Lääkäriin siis!

Vierailija
29/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vain yksi ihminen, jolta siedän valittamista. Hän on palvelutalossa asuva vanhus, jota käyn tapaamassa SPR:n ystäväpalvelun kautta kerran viikosa. Kaikki muut valittajat olen heivannut pois elämästäni. En ole laskiämpäri, johon voi kaataa homeiset leivänkantit ja juoksettuneen kastikkeen.

Oletko koskaan miettinyt että jos sinulla itsrllä tulee joskus hankala elämänvaihe ja mieli on maassa, tarve valittaa ystäville pahaa oloa, niin se voi olla että sulla ei oo yhtään ystävää tai jos on niin ne heivaa sut hittoon.

Ystävä voi olla (ja kannattaa olla) toiselle silloinkin kun hänen käytös ei ihan kokonaan miellytä.

Vierailija
30/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä tuppaa myrkyttämään koko ilmapiirin. Kadehtivat,.jos toisella on hyvä fiilis. Mä ainakin sanon tuollaisille ihmisille ÄLÄ PEITÄ MUN AURINKOO!

Kivasti sanottu.  Mutta pilviäkin tarvitaan. Samoin tuulta, joka ajaa ne pois auringon edestä.

Vierailija
31/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä on pari h e l v e t i n negatiivista ihmistä. Ovat todella raskasta seuraa.

Heillä voi mahdollisesti olla jotain tiedostamattomia traumoja, mikä sitten ilmenee negatiivisuutena kaikkea kohtaan.

Vierailija
32/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vain yksi ihminen, jolta siedän valittamista. Hän on palvelutalossa asuva vanhus, jota käyn tapaamassa SPR:n ystäväpalvelun kautta kerran viikosa. Kaikki muut valittajat olen heivannut pois elämästäni. En ole laskiämpäri, johon voi kaataa homeiset leivänkantit ja juoksettuneen kastikkeen.

Oletko koskaan miettinyt että jos sinulla itsrllä tulee joskus hankala elämänvaihe ja mieli on maassa, tarve valittaa ystäville pahaa oloa, niin se voi olla että sulla ei oo yhtään ystävää tai jos on niin ne heivaa sut hittoon.

Ystävä voi olla (ja kannattaa olla) toiselle silloinkin kun hänen käytös ei ihan kokonaan miellytä.

Jos hankala elämänvaihe kestää ihmisiän niin kyllä siinä saa hyvillä mielin heivata sellaiset pois elämästään.

Vierailija
33/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kylmäksi tullut naisena että katkaisen välit henkilöiden kanssa jotka aina valittaa. Minulle riitti, en ole mikään lika kaivo ja en jaksa kunnella. Vaikka olisi lähi- sukua. Se oli siinä.Negatiiviset ihmiset saa maailman mustaksi ja itselle pahan olon.He syvät ihmistä: Ovat kuin rutto!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän