Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin herätyskello soinut kohta 20 minuuttia, soitanko palokunnan?

Vierailija
26.10.2022 |

Ei aukaissut ovea kun kävin rimpottamassa. Mitähän naapurille on käynyt?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä viellä koputtamassa kunnolla oveen.

Vierailija
2/14 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtanut herätyksen päälle eikä ole kotona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä koira, lähtenyt jo ennen herätystä aamulenkille ja unohtanut sammuttaa sen?

Vierailija
4/14 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota siihen asti että raato rupeaa haisemaan.

Vierailija
5/14 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäjaksoisesti vai torkuttaen soinut? 

Vierailija
6/14 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöinnin sihteeri voi soitella asukkaalle tai huoltoyhtiöstä joku käy sammuttamassa sen, koska on avaimet.

Vierailija
7/14 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ensin sille naapurille ja kysy onko herätyskello jäänyt päälle.

Vierailija
8/14 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun seinänaapurini alkoi huudattaa herätyskelloa aamulla siten, että ääni soi kovaa ja pitkään ja sitten oli taukoa ja sitten alkoi taas, monta kertaa. Minäkin heräsin siihen. Kävin kuulostelemassa ensimmäisellä kerralla porraskäytävässä, onko kyseessä palovaroitin. Kolmantena aamuna kävin kertomassa naapurille, että hänen herätyksensä herättää minutkin ja siksi toiseksi kerrostalossa ei voi tuudittautua siihen, että pitkään jatkuva hälytysääni on vaaraton. Kyseessä voi olla palovaroitinkin. Meidän talossa oli ollut vuosi aikaisemmin tulipalo yhdessä asunnossa. Naapuri ymmärsi ja sai itsensä jatkossa jalkeille ilman pitkäaikaisia kovaäänisiä hälytyksiä.

Vierailija
9/14 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun seinänaapurini alkoi huudattaa herätyskelloa aamulla siten, että ääni soi kovaa ja pitkään ja sitten oli taukoa ja sitten alkoi taas, monta kertaa. Minäkin heräsin siihen. Kävin kuulostelemassa ensimmäisellä kerralla porraskäytävässä, onko kyseessä palovaroitin. Kolmantena aamuna kävin kertomassa naapurille, että hänen herätyksensä herättää minutkin ja siksi toiseksi kerrostalossa ei voi tuudittautua siihen, että pitkään jatkuva hälytysääni on vaaraton. Kyseessä voi olla palovaroitinkin. Meidän talossa oli ollut vuosi aikaisemmin tulipalo yhdessä asunnossa. Naapuri ymmärsi ja sai itsensä jatkossa jalkeille ilman pitkäaikaisia kovaäänisiä hälytyksiä.

Ei hyvää päivää taas. Kuka valittaa naapurille siitä että sen on vaikea herätä?! Onneksi et asu mun naapurissa.

Ihme hysteerikko. Kyllä herätyskellon erottaa palovaroittimesta ja ainakin ton jälkeen luulis sinunkin tunnistavan että ahaa, aamu ja piippausta, joka ei kuulosta parovaroittimelta, vissiin on kyseessä naapurin herätyskello. 

Vierailija
10/14 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herään lähes aina kauan ennen herätyskelloa ja joskus unohdan laittaa herätyksen pois. Sitten suihkusta tai kaupasta tullessa kuulen, että siellä se kello on pimputellut jo ties kuinka kauan. Anteeksi, naapurit.

Vierailija
11/14 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtenyt töihin.

Vierailija
12/14 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää taas. Kuka valittaa naapurille siitä että sen on vaikea herätä?! Onneksi et asu mun naapurissa.

Ihme hysteerikko. Kyllä herätyskellon erottaa palovaroittimesta ja ainakin ton jälkeen luulis sinunkin tunnistavan että ahaa, aamu ja piippausta, joka ei kuulosta parovaroittimelta, vissiin on kyseessä naapurin herätyskello. 

Jos on kovaääninen herätys, joka kuuluu naapuriin ja vielä aikaisin aamulla, niin kyllä riepoo herätä sellaiseen tuntia tai kahta ennen omaa herätystä eikä sitten saa enää unta.

Vierailija
13/14 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sillä on korvatulpat korvissa, eikä heti kuule herätystä. Näin itselleni joskus käy.

Vierailija
14/14 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttärellä oli tapana unohtaa herätys päälle "herätyslamppuun". Kiva joskus viikonloppuaamuina heräillä sitten puoli seitsemältä kun tyttö on pelireissussa eikä muistanut edellispäivänä laittaa herätystä pois.