Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, etta 17-vuotias poika haluaa vauvan 22-vuotiaan naisen kanssa kuukauden seurustelun jalkeen vai onko nainen tehnyt miehelle vanhanaikaiset ja hankkitunut raskaaksi?

Vierailija
04.11.2006 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ehkäisy ole myös miehen asia?

Vierailija
2/15 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ita kuitenkin sattuu kaikenikäisille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän vaikuttaa siltä, että vahinko olisi sattunut. Miten pari itse asiaan suhtautuu, haluavatko lapsen?

Vierailija
4/15 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se poika on varmaan itte ihan fiiliksissä ilman kumia nainut. Eikä varmasti voi sanoa, etti olisi tiennyt kuinka lapsia tehdään. Se ken pippelin pimppiin ilman kumia lykkää on kyllä ihan itse vastuullinen.

Sori vaan, mutta olisi sen pojankin pitänyt tämä tajuta.

Vierailija
5/15 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vuotiaan pojankoltiaisen kanssa???????????

Vierailija
6/15 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä toisten elämää tuollain ruotimaan. Antaa nuorikon tehdä niin kuin itse parhaaksi näkevät.

Vierailija
7/15 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut isäksi, vaikka itse kusetti toista tarkoituksella.

Vierailija
8/15 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on seksikasvatus? Kyllä ton ikäisen kuuluu tietää, että jos haluaa olla varma ettei tule lapsia niin itse huolehtii osansa. Siis kundeille helpointa on silloin käyttää kumia. Suojaa lisäksi mahdollisilta taudeilta.

Vierailija
9/15 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mieheni kanssa valitsemamme ehkäisykeino, koska en syö pillereitä. Ne sotkevat hormoonitasapainoni ja alan lihomaan. Tulevaisuudessa varmaan siirrymme hormoonikierukkaan, koska siinä vähempi hormooneja.

Mutta kundin joka ei halua lapsia ja haluaa olla asiasta varma, tulee itse vastata ehkäisystä. Turha siinä on valittaa, että toi toinen sanoi, jos itse ei tee asian eteen mitään.

t: 14

Vierailija
10/15 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se ehkäisy taas pettää on asia erikseen.. mutta jos toinen tietoisesti valehtelee että käyttää ehkäisyä niin se ei mielestäni ole oikein. (viitaten tuohon 16.v poika juttuun jos on se sama juttu mistä muistan lukeneeni.)

Vierailija
11/15 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi hänellä olisi kellojen pitänyt sen kondomin kohdalla kilistä. Se on kuitenkin ainoa, joka suojaa seksitaudeilta.

Vierailija
12/15 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkoitukseni ei ollut mitenkään halventaa kondomin käyttöä vaan totesin vain myös tuon että että pillerit, kierukka jne ovat myös ehkäisyvälineitä siinä missä kondomikin ja minusta se on aivan sama kumpiko ehkäisyä käyttää jos siitä ollaan vaan yhdessä " sovittu"

ja siksi hänellä olisi kellojen pitänyt sen kondomin kohdalla kilistä. Se on kuitenkin ainoa, joka suojaa seksitaudeilta.

[/quote]

Vierailija
13/15 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika on saanu pimppaa.. ja luulee olevansa rakastanut. Nou way, ei tuu toimiin. Kundi on siinä iässä että pimpero sekottaa pään...Sääli..

Vierailija
14/15 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundi tulee tosi turvattomista kotioloista, tapaa tämän 22v naisen. Rakastuu ja nainen ehdottaa että perustetaanko perhe, muutetaan yhteen jne. Poika sanoo kyllä, koska näin hän voi saada sitä mistä hän on aina halunut, mukavat kotiolot. Se että tämä kiva kotileikki siitä " Isä perspektiivistä" on tyystin eri kun " lapsi perspektiivistä" , sitä hän ei varmaan siitä vaiheessa vielä tajua.

Mutta 17v kundin mielestä voi jopa olla aika siistiä että hänellä on 22v tyttöystävä, joka on oikea nainen eikä mikään tyttö enää. Ja vauva voi olla aika " magee" juttu jolla voi kerskuilla kavereille.

Se että vauva on vastuuta ja hitonmoista työtä, sitä hän ei ehkä siinä vaiheessa tajua.

Että ei kaikki asiat ole ehkä ihan niin kun mitä luulette.

Vierailija
15/15 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssani naimisiin ja lapsia...

En suostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi