Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset nyppii, värjää ja piirtää kulmakarvoja mutta miehet ei?

Vierailija
25.10.2022 |

Naisilla heikko itsetunto ja peittelevät rumuutta? Tekevät sen miesten takia, yrittävät flirttailla ja iskeä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä värjään kulmiani mustaksi ja muotoilen kulmaveitsellä linnunsiiven malliseksi. Ihan puhtaasti siksi, että muuten kulmat kasvavat lähes valkoisena ja hajanaisesti eri kohtiin mm. yläluomiin ja yhdistyvät unibrowksi.

Omalla oikealla värillä ja vapaasti kasvaen näytän etäisyyden päästä kulmakarvattomalta, läheltä näyttää kuin minulla olisi ohutta villaa otsa täys. Oma luonnollinen look saa minut myös näyttämään about viisikymppiseltä, kun olen oikeasti kolmekymppinen.

Olen aina ihaillut sellaisia vienosti vihaisen näköisiä, tummia kulmia. Ne tekevät nuoren, vahvan ja ilmeikkään näköiseksi. Eikä voisi hittoakaan kiinnostaa miesten saati keidenkään muidenkaan mielipiteet - ihan omaksi ilokseni laittelen kulmiani :)

Vierailija
42/45 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin miehet ei? Suurin osa nykyajan metroseksuaalimiehistä todellakin nyppii ja muotoilee kulmansa. Ehkä joku mätisäkkiruhoinen, perseenhajuinen, metsittynytkatseinen setämies ei.

enpä ole tuotakaan termiä kuullut kohta kahteenkymmeneen vuoteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vahvat kulmat ja unibrow. Välillä nypin ja välillä ajelen kulmakarvat erilleen. Sen lisäksi nypin ylipitkät yksittäiset pois ja ihan vaan harvennan nyppimällä pois jonkun verran.

Pakkohan tää on tehdä muuten näyttäis aika karsealta.

M43v

Vierailija
44/45 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi. Jostain syystä synnyin täydelliset linnunsiivet silmien yllä.

Vierailija
45/45 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että monet miehetkin meikkaisivat enemmän naisten vuoksi jos heitä ei pidettäisi sen vuoksi homoina.

Miehet ovat luonnostaan komeita ja miehisyyttä arvioidaan tekemisen eikä ulkonäön kautta.