Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset farkut olet viimeksi ostanut?

Vierailija
25.10.2022 |

Mä ostin syyskuussa Carlingsista leveälahkeiset ja korkeavyötäröiset farkut. Merkki on joku Never denim by Bik bok ja näissä on napit, ei vetskaria. Väri on sellainen haalea musta. Mulla ei oke ikinä ollut farkkuja, jotka istuvat näin hyvin vyötäröltä, yleensä joudun käyttämään vyötä. (Tässä vinkki kaikille leveälantioisille ja kapeavyötäröisille!) Pitää käydä uudestaan Carlingsissa ja katsoa, löytyisköfarkkuja samanlaisella vyötäröllä, mutta suoralla lahkeella.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tilasin H&M jotkut bootcut-lahkeiset monen vuoden pillifarkkujen käytön jälkeen. Paketin hain tänään mutta avaamaton/sovittamaton vielä

Vierailija
2/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta sitten.

Millaiset?

Vierailija
4/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bootcut levikset, siniset ja mustat, sairaan istuvat ja ihanat

Vierailija
5/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi taisi olla 2005 kun ostin prismasta tms jotkut perusfarkut.

Vierailija
6/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritin bootcut-tyyliset. 

Miksi ostaa kalliilla rahalla, jotkut oikeat merkkifarkut, kun halvemmallakin saa. Mutta jokainen saa tietty ostella rahoillaan mitä haluaa. 

Harmi kun ellos on näköjään lopettanut heidän mallistossa olleen hyvän bootcut-farkun myynnin.

Vierailija
7/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandolta tilasin kolmet Onlyn pillit. Kahdet keskisiniset ja yhdet vaaleansiniset.

Vierailija
8/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten mustat Leviksen mile high't. Tarvitsin peruafarkkuja ja koko hemmetin kaupungista löytyi tasan yhdet mustat farkut.

Korkea vyötärö farkuissa ei ole mun juttu noin yleisesti, mulla on aika miehekäs lantio ja noi korkeavyötäröiset ei siksi koskaan istu kunnolla, mutta pitkän paidan kanssa nyt pystyy käyttämään.

Vierailija
9/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levi's 501. Yhä vain parhaan näköiset.

Wranglerit oli edelliset, myös upeat.

N53

Vierailija
10/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin cittarista farkkuleggingsit.

Vierailija
11/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kapealahkeiset sian 😆 farkut. En halua pukea jättifarkkuja päälleni, koska mulla on kauniit jalat.

Upeat suosikkituotteet Zalandolla: LTB-ASPEN - Slim fit -farkut - sian https://www.zalando.fi/ltb-aspen-straight-leg-farkut-lt121n04f-k12.html

Vierailija
12/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin heräteostoksena kirpparilta sellaiset mustat "mammafarkut" (eli tosi väljät reidet), joissa tietty jo muodista menneet reiät polvissa ja vähän alimittaiset lahkeet (nilkat näkyy). Eurolla kun lähti niin oli pakko ostaa vaikka ei edes mahdu mulle kunnolla. Mutta kun maksoivat vaan euron niin päätin, että laihdun myös, että mahdun niihin eikä tarvitse maksaa toisenlaisista farkuista. Tai mahtuu ne mulle jos hoikistan ihan täysillä, vyötärö tuntuu tosi tiukalta siis, on 24-kokoa :D ja pakko mainita, että oon ihan iloinen, että saan tuollaiset kiskottua päälle kuitenkin vaikka oon ollut paksunakin enemmän kuin kerran. Varmaan siksikin ostin ne, että tahdoin itselleni jotain todistaa. Että olis vyötärö tallella. 

Vierailija
13/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten carlings ja bik bok liittyvät toisiinsa?

Vierailija
14/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yli 25 vuoteen ostanut muita kuin 501:siä napillisella sepaluksella. Parit mustat, muuten sinisiä. Puolet ehkä olen noista ostanut jenkeistä käydessäni siellä.

Yksi moka tuli kerran, tilasin jostain verkkokaupasta tutulla koolla 501:set ja niissä olikin 2%:ia elastiinia, eikä ollut 100%:sta puuvillaa. Yksi kerta opetti, että tilatessa pitää olla tarkka. Se elastiini pilaa farkut kokonaan. Eivät kestä kulutus, muoto menee vanhetessa ja vielä hiostaakin päälle.

Vierailija
15/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten carlings ja bik bok liittyvät toisiinsa?

En tiedä, näköjään jotenkin.

Ap

Vierailija
16/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin hyvin istuvat leveälahkeiset farkut. Mutta kun en pidä korkeampia kenkiä ja on vähän tukit persjalat niin en ole niitä kehdannut pitää :(

Vierailija
17/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yli 25 vuoteen ostanut muita kuin 501:siä napillisella sepaluksella. Parit mustat, muuten sinisiä. Puolet ehkä olen noista ostanut jenkeistä käydessäni siellä.

Yksi moka tuli kerran, tilasin jostain verkkokaupasta tutulla koolla 501:set ja niissä olikin 2%:ia elastiinia, eikä ollut 100%:sta puuvillaa. Yksi kerta opetti, että tilatessa pitää olla tarkka. Se elastiini pilaa farkut kokonaan. Eivät kestä kulutus, muoto menee vanhetessa ja vielä hiostaakin päälle.

Mä haluaisin myös 501:t, mutta en tiedä, sopiiko malli mulle. Tuolla Carlingsissa oli vain sellaisia, joissa oli vajaamittainen lahje, joten en viitsinyt sitten edes sovittaa.

Ap

Vierailija
18/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bootcot, wrangler, 2 kk sitten.

Ostin samakla töihin suoralahkeiset, ohutta sinistä kangasta. On farkkujen malli, mutta ei ihan farkkukangasta.

Vierailija
19/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta ostin halvat kymmenen vuotta sitten. Hyvät on.

Vierailija
20/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehjät farkut. Suosin vakosamettihousuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi