Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14v päätti poistaa kaikki somepalvelut puhelimestaan :)

Vierailija
25.10.2022 |

Sanoi ettei tarvitse niitä enää. Fiksu tyttö :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko se edes? Nykyisin taitaa olla android puolella useimmat olla ei poistettavissa sovelluksissa.

Vierailija
22/31 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tuo olisi sosiaalinen itsemurha ja takaisi syrjäytymisen. Naisella taas ihan sama, koska aina löytyy ottaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono homma. Some on tulevaisuuden yhteiskuntaa ja avaa työpaikat ja mahdollisuudet 2020-luvulla.

Passin saamiseksi pitäisi liittää vaatimukseksi ainakin Facebook ja Twitter.

Vierailija
24/31 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nuori tiedostaa nykyään somen haitallisuuden ja haluaa elää aidompaa, "oikeaa" elämää. Se on hyvä.

Mutta ole kuitenkin vanhempana vähän tuntosarvet pystyssä asian suhteen. Syynä voi olla myös kiusaaminen tai ahdistelu, jota koettaa paeta, muttei uskalla kertoa asiasta. Seuraa, onko lapsella kaverisuhteet kunnossa ja mitä tekee sillä somesta jäävällä ajalla. Kuuntele ja ole läsnä.

Vierailija
25/31 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle tuo olisi sosiaalinen itsemurha ja takaisi syrjäytymisen. Naisella taas ihan sama, koska aina löytyy ottaja.

Mee ny vittuu itkemään siitä :D

Vierailija
26/31 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän some-sovellusten poistaminen puhelimesta tarkoita, ettei olisi sitten somessa ollenkaan. Facebookia ja Instagramia voi käyttää myös tietokoneella, ja niin voi varmaan muitakin nuorten suosimia sovelluksia. Tietokoneella niitä tulee kuitenkin käytettyä luultavasti vähemmän mikä on tosi hyvä juttu.

Vierailija
27/31 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmänlumetta.

Se on niinkuin ukkomiehillä.

Toinen puhelin on "puhdas", siellä on vain asialliset yhteystiedot ja materiaali. Siihen puolisokin soittaa ja sieltä uskaltaa sometilejä yhdessä katsoa.

Kakkospuhelin on sitten se "pillupuhelin", jonka numeroa jaetaan kaikille kurahaaroille.

Jaa mistäkö tiedän...?

Vierailija
28/31 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai.

Mulla ei ole sometiliä muualla kuin watsapissa ja vaimon lisäksi kolme alkaa kierroksessa.

Ei se saanti ole somesta kii.

M40

Vierailija
29/31 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyväksi mielelle, mutta jää myös helposti ulkopuoliseksi. Toisaalta kun itse lähdin someista pois, halusinkin olla rauhassa. Ja niin todella olen saanut olla. Ihmiset eivät jostain syystä osaa enää soittaa tai laittaa vaikka sähköpostiviestiä, jos on jotain oikeaa asiaa. Yksi syy siihen on, että vastaus halutaan nopeasti ja kytätään niitä lukukuittauksia. Ei kelpaa että luen sähköpostini sitten joskus. Ne ottaa ennemmin yhteyttä vaikka äitiini. Tässä on sekin hyvä asia, että eipähän mun tarvitse hoitaa kaikenmaailman asioita kun ei mua saa helposti kiinni. Vaikka oikeasti saisi, yksinkertaisesti soittamalla tai laittamalla tekstiviestiä. Ja yksi iso syy miksi lähdin pois näistä varsinaisista someista (joissa siis ollaan yhteydessä tuttujen ja sukulaisten kanssa), että aina piti vaihtaa uuteen. Sitten se meni siihen, että osa tutuista on siellä ja osa täällä, joku on poistunut tuolta ja löytyy nykyään sieltä ja kaikki sovellukset pitäisi ladata, enkä halua olla kaikissa. Mulla on tarpeeksi ruuhkainen pää muutenkin, en kestä sellaista jatkuvaa tulvaa. Mulle riittäisi yksi sovellus, missä on kaikki tutut, vähän niin kuin se alussa vielä menikin.

Vierailija
30/31 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai.

Mulla ei ole sometiliä muualla kuin watsapissa ja vaimon lisäksi kolme alkaa kierroksessa.

Ei se saanti ole somesta kii.

M40

Yleensäkin niillä pahimmilla pelimiehillä just ei ole mitään sometilejä. Ja tuskinpa tuo aiempi ulisijamies sieltä somestakaan naisia löytää.

Vierailija
31/31 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisellä ei pitäisi olla mitään somepalveluja puhelimessa ennestäänkään.

Eipä kyllä minkään ikäisenä pitiäsi olla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi