Olisitko halunnut kuunnella Litku Klemettiä Suomen Euroviisu-edustajana?
Kommentit (35)
Artistin nimi kertoo kaiken tarvittavan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus näitä nykyajan nimiä. Mä oon vasta 40, ja silti tuntuu että mun ja seuraavien sukupolvien välillä on jo nyt miljoona valovuotta. En vaan jaksa ymmärtää.
No sano joku ikäisesi taiteilijan fiksumpi nimi.
Danny, Fredi, Kojo, Andy McCoy, Kisu, Taiska,
Tauski, Ressu Redford, Neumann, Pelle Miljoona
Minulla oli tähän artistiin sellainen "kuuntelemat shaibaa" asenne, mutta näin hänet viime kesänä lämppäämässä Hassisen Konetta. Yllätyin todella paljon kuinka hyvää musiikkia ja kova live-veto myös. Nyt olen taipunut siihen mielipiteeseen, että Litku ansaitsee hehkutuksensa.
A) Ei osaa laulaa
B) musansa on täyttä paskaa
C) uhriutuu julkisesti
Joo, jatkoon ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus näitä nykyajan nimiä. Mä oon vasta 40, ja silti tuntuu että mun ja seuraavien sukupolvien välillä on jo nyt miljoona valovuotta. En vaan jaksa ymmärtää.
Mä kysyin fiksua nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä metrotyttöjen inkarnaatio toikin kommunisti luulee olevansa.
Koitas nyt päättää ketä vastustat. Se oli tosiaan teidän persujen päävihollinen Yle joka kieltäytyi ottamasta Litku Klemettiä viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyin fiksua nimeä.
Sori ei tullut mieleen yhtään
Kyllä. Antaa huonoa esimerkkiä päätöksenteosta nuorisolle tuo ainainen perceily UMK:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän hassu kommentti huomioon ottaen, että Litkukin on jo kuitenkin 35. Ja artistinimi tullut hänen vanhasta karaokenimestään.
Ei ole Litku mitenkään huonoin vaihtoehto. Sopivan outo.
Kainuusta kotoisin, kesällä tuli useamman kerran Kuhmossa vastaan. :)
Kuhmosta tulee parhaat artistit ja parhaat kansanedustajat.
Joka muuta väittää, on väärässä.
Aika vähän täällä Litkusta tiedetään, kun sanotaan, että se on kommunisti Kalliosta.