Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorempi mies ja parisuhde

Vierailija
25.10.2022 |

Olen yli 30v. nainen ja hiljattain eronnut pitkästä avioliitosta. Olen deittaillut muutamaa itseäni yli kymmenen vuotta nuorempaa miestä. Mietin kuitenkin onnistuuko vakavampi parisuhde todella nuoren miehen kanssa. Onko kenelläkään kokemusta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi nainen,

Hyvin onnistuu. Itseslläni on ollut jo pitkään suhde nuoreen mieheen. Hän oli parikymppinen kun aloitimme noin kymmenen vuotta sitten.

2/8 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesserkku alkoi 20-vuotiaana seurustella itseään 10v vanhemman kahden lapsen yh-mutsin kanssa. Se nainen ei todellakaan ollut mikään penaalin terävin kynä. He olivat yhdessä n. 4-5 vuotta.

Onko sulla ap omia lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi suhteena jossa ei velvotteita ei odotuksia. Aina olen ollut suhteessa mieheen yli 10 v.nuorempaan. Enkä asiasta tehnyt numeroa. En Kysellyt sopiiko vai ei? Toivottavasti sinulla ei lapsia ja muista se on pelkkä suhde, kivaa yhdessä mutta ei arkea.

Vierailija
4/8 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Ei kai se mikään maailmankaikkeuden laki ole, että 20-vuotias olisi esim. epäkypsä? Tutustu ja tapaile rauhassa. Nauti seksistä nyt,  ja 3-4kk päästä tiedät paremmin millainen on henkisiltä ominaisuuksiltaan.

-mies

Vierailija
5/8 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin 32-vuotiaana naimisiin 21-vuotiaan miehen kanssa. Olemme edelleen naimisissa 18 vuotta myöhemmin.

Vierailija
6/8 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vehtaat joidenkin hädin tuskin täysi-ikäisten parikymppisten amismoesten kanssa, noh tyylinsä kullakin.

Vierailija
7/8 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset suhteet lähentelevät hyväksikäyttöä!

Ei parikymppinen ole vielä oikeasti kypsä aikuinen. Yli kolmekymppisellä on tuollaisessa suhteessa selvä etulyöntiasema, joten ei voi puhua tasapuolisesta suhteesta.

Vierailija
8/8 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki on mahdollista, mutta ehkä kannattaisi miettiä tulevaisuuden näkymiä ja perheen perustamista, jos siis haluat vakavan suhteen nuoremman miehen kanssa. Siis että olette samoilla linjoilla tulevaisuuden asioista.