Millaisia ongelmia Whatsappin kaatuminen aiheuttaa sinulle?
Kommentit (48)
Mitenköhän nyt käy maan johtamisen, kun jauhojengin wa-ryhmä ei toimi
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän nyt käy maan johtamisen, kun jauhojengin wa-ryhmä ei toimi
Aiheuttaa närkästystä.
Monilla on liittymiä joissa tekstiviestit maksaa erikseen. Heille on jonkin sortin ongelma.
Ei pysty ottamaan puheluita/ viestejä opolta. Olisin ollut kiinnostunut työjutskista, mutta ei vissiin tänään...
Näitä esiintyy aina silloin tällöin. Pian on ongelma fixattu. Varmaan osalle ihan kauhea paikka nyt...
Joo aiheuttaa. Just oon virittämässä köyttä kattokoukkuun.
Mitä oli ennen WhatsAppia?
Ei mitään kummoista?
Ei mitään ongelmaa. Tarvittaessa on olemassa myös muita, vaihtoehtoisia viestikeinoja. Ei kukaan kaipaa jatuvaa viestitulvaa. Hiljaisuus tekee hyvää.
Se mikä on ilmaista on juuri sen arvoistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan käyttää txt-viestejä ja normaaleja puheluita, joten ei aiheuta ongelmia.
Eikö sulla ole mitään isompia wa-ryhmiä? Sellaisia joissa iso osa ihmisistä ei ole yhteystiedoissasi?
Näiden kohdalla tiedotus menee hankalaksi.
Ei ole mitään tiedotettavaa, eikä muiden asiat juuri kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Osaan käyttää txt-viestejä ja normaaleja puheluita, joten ei aiheuta ongelmia.
Minun kännykässäni ei ole kuinka kaksi "sovellusta" eli sitä voi käyttää tekstiviesteihin ja puheluihin. En voi ottaa kännykällä edes valokuvia mitä varten minulla on digikamera. Voi suositella lämpimästi Samsung GT-E1200 hyväksi 2G peruspuhelimeksi, jota ei tule turhaan räplättyä.
En huomaisi kaatumista viikkoihin ellen täältä tai muualta lukisi :D viestittelen whatsapissa (tai muuallakaan) vain harvoin, en ole ryhmissä tms., joten yhtä hyvin voin tekstailla.
Normioloissa tehokas tapa viestiä...
Pitänee ladata signal. Huonokuuloisena tekstittely on mulle pääasiallinen viestintämuoto.
Ei mitään. Käytän morse aakkosia.
Lapsen koululuokan huoltajien ryhmässä on käsitelty ihan tärkeitä juttuja, ja se ei juuri nyt sitten onnistu.
Nyt kaikki vaan lähettämään savumerkkejä. Hauskuuksia koko perheelle.
hauskuuksia horisontissa kirjoitti:
Nyt kaikki vaan lähettämään savumerkkejä. Hauskuuksia koko perheelle.
Kokeile puhelinsoittoa tai kirjepostia. Myös sähköpostin pitäisi toimia.
Ei ole käytössä, joten ei ongelmia.
No kuule en ole laittamassa satoja tuntemattomia ihmisiä yhteystietoihini. Se nyt vasta älytöntä olisi.