Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bilekavereita Lahden seudulta!!

Vierailija
03.11.2006 |

Mihin on kadonnut meikäläisen kaikki bilekaverit??

Pelkkiä kotiäitejä vaan kuvioissa, ketä ei baarit kiinnosta.

Itsekkin olen sellainen, mutta joskus ois kiva käydä vähän viihteellä.

En vaan saa kaveria mukaan.

Oisko susta sellaseksi??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihteellä olo on kyllä ainakin mun mielestä ihan kivaa vastapainoa kotielämälle.

Vierailija
2/6 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävisin jaskassa, kanttiksessa, teerenpelissä ja mitä niitä nyt on, olen onnelassakin käynnyt ja välillä ihan jes. Tanssipaikoista en tykkää. Entä itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en myöskään pidä tanssimisesta. Teerenpeli on ihan ok, mutta itse en oikein ole pitänyt esim. tuosta onnelasta. tosin en ole käynyt kuin yhden kerran. Useinmiten tulee mentyä esim. Vanhaan mestariin. Riippuu paljon kenen kanssa on liikenteessä, mihin menee. Nuoremmat kaverit tykkää mennä Mon cheriin, mutta sielläkin mieluiten istun siellä ulko-ovesta kun mennään, niin oikealla, eli hiljaisemmalla puolella. Jaska ei oikein natsaa.. Eikä oikein esim. mirrikään. Kaupungissa mukavia paikkoja mun mielestä on esim. hiidenkivi, teerenpeli, vanha mestari ja joskus jopa ten dollars. Paikalliset kuppilatkin menee mukavassa seurassa.

Vierailija
4/6 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan samaa ikäluokkaa ja sullakin vissiin lapsia? ois kiva jutskailla ja miettiä löytyykö jotain yhteistä, että vois lähteä vaikka joskus baariin käymään. onko sulla jotain nettiosoitetta, mihin voisin meilailla?vai miten tää nyt sitten pitäs tehdä??

Vierailija
5/6 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetkinen vaan...

Vierailija
6/6 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestittelen @ gmail. com

katson parin viikon verran, josko olet kirjoitellut jotakin. kuulumisiin siinä osoitteessa.

(ai niin, yksi juttu unohtui kysyä, olethan varmasti naispuolinen, sillä oma mies multa löytyy kotoa... )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi