Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näetkö koskaan unia kuolleista isovanhemmista tai appivanhemmista?

Vierailija
24.10.2022 |

Itse näen silloin tällöin mummistani unia ja samoin appiukosta. Meillä oli läheiset välit.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Muutoinkaan en muista näkemiäni unia juuri milloinkaan.

Vierailija
2/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut isovanhempiani, olivat jo kuoleet kuin synnyin. Vanhempani kuolivat kun olin alle täysikäinen. Lisäksi appi vanhempia ei ollut. Puhdas on omatuntoni siksi nukun yöni kuin tukki ,enkä herää yöllä pissalle edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koskaan nähneeni. Appivanhemmat ovat vielä elossa, isovanhemmat taas kuolivat ennen kuin olin kouluikäinen. Niistä kuolleista sukulaisista, jotka olen tuntenut nuoruudessani ja/tai aikuisiällä, näen kyllä unia, esimerkiksi isästäni ja äitini serkuista.

Vierailija
4/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin . Kuolleesta äidistäni aika usein

Vierailija
5/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää juurikaan, mutta vanhemmistani näen.

Vierailija
6/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun kaukana sukulaisistani ja näen usein unta niin elävistä kuin kuolleista. Minun on vaikea muistaa ketkä on eläviä ja ketkä kuolleita.

Vierailija
7/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin . Kuolleesta äidistäni aika usein

Mulla sama. Viimeksi unessa esittelin kuopukseni hänelle, eivät ehtineet tässä elämässä tapaamaan toisiaan.

Vierailija
8/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en. Livenä nähnyt ainoastaan yhden isoäidin pari kertaa 80-luvulla, muita isovanhempia en. Olen ihan tyytyväinen siihen ja oli muita vanhempia ihmisiä kasarilla. Uni yhdistää uniteemat ja jonkun tavatun ihmisen, vaikkei se ihminen liity asiaan oikeastaan.

Vierailija
9/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mieheni äitiä, eli anoppiani mulla on ihan hirveä ikävä. Kuoli viime vuonna äkillisesti. Olen monta kertaa toivonut että näkyisi yöllä unissa, kuulis äänen ja kaikki olis kuten ennenkin. Hänestä tuli mulle vuosien saatossa todella läheinen ihminen ja tuun loppuelämäni kaipaamaan häntä. Lienee sanomattakin selvää että oli tosi ihana anoppi.

Vierailija
10/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan. Yleensä unet sijoittuvat lapsuusaikaani ja erityisesti niihin intiaanikesiin, jotka vietin mummilassa. <3 Tai sitten mummi ilmestyy pitämään mulle rippisaarnaa, että älä hupakoi nyt! Tai sitten varoittaa.

Äidistäni näen useammin unia. <3

Vierailija
11/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aika usein. Mummo kuoli parikymmentä vuotta sitten, hän on unissani eniten. Oli hyvin läheinen minulle.

Vierailija
12/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unen mummostani (äidinäidistä) samana yönä kun hän kuoli. Tuli istumaan sängyn viereen tuolille ja puhui, siinä unessa tuntui että koko yön mutta aamulla kun heräsin en voinut, valitettavasti, muistaa mitään siitä mitä hän sanoi.

Vierailija
13/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän