Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Taas yks boomeri ei taas ymmärrä nuorison tarpeita

Vierailija
24.10.2022 |

Pitänee siirtyä ostamaan ostoksensa muualta
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000009154319.html

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole mitään nuorten leikki/hengailu/kuminpoltto paikkoja.

.

Autohallin käyttöä on jo jouduttu rajoittamaan kaikilta käyttäjiltä.

– Sinne ei päästetä tietyn kellonajan jälkeen asiakkaita. On aivan järjetöntä, että on rakennettu valtavat lämpimät hallit asiakkaille, ja sitten ne joudutaan sulkemaan järjestysongelmien takia, Aaltonen sanoo.

Vierailija
2/29 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa päivittäistavarakauppojen kannattaa pitää ovensa lukossa. Ihmiset voivat tilata ostoksensa kotiinkuljetuksellakin. Mä olen tilannut jo 4 vuoden ajan. Riittää, että kaupassa on henkilökuntaa keräämässä ostokset sekä kuljettajia kuljettamaan ostokset asiakkaille. Oikeasti ei ole mitään tarvetta siihen, että asiakkaat itse pääsisivät kauppaan sisälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä juttu, on hieno kuva vastuullisista kansalaisista ja meidän  arvojemme puollustajista!

Vierailija
4/29 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuudessa päivittäistavarakauppojen kannattaa pitää ovensa lukossa. Ihmiset voivat tilata ostoksensa kotiinkuljetuksellakin. Mä olen tilannut jo 4 vuoden ajan. Riittää, että kaupassa on henkilökuntaa keräämässä ostokset sekä kuljettajia kuljettamaan ostokset asiakkaille. Oikeasti ei ole mitään tarvetta siihen, että asiakkaat itse pääsisivät kauppaan sisälle. 

Kun et ole itse ostamassa/ valikoimassa...

Siinä sitten saat sen kalleimman vaihtoehdon, mädäntyneimmän banaanin, vanhimman lihapaketin jne.

Vierailija
5/29 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että puututaan. Samoin voisi puuttua myös Kuopion vanhan sokkarinkongin ulkopuoliseen toimintaan niin uskaltaisi alkuperäinen savolainenkin liikkua omilla kulmillaan

Vierailija
6/29 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vanhemmissa on aivan liikaa juoppoja, sekopäitä ja muuten vain hällä-väliä ihmisiä. Ei ihme, että jälkikasvu on aivan sekopäistä. Putkaan vain.

Vierailija
7/29 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ketä kiinnostaa sun es-tölkkiostoksesi ja pärinä?

Vierailija
8/29 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS ssä ei ole tollaista otsikkoa, sähän valehtelet.

Vierailija
9/29 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sinulle nuorison tarpeita näytän

Vierailija
10/29 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hyvin säilynyt tuo kauppias, yli 70v kuitenkin sit jo.

Vierailija
11/29 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ei yhtään välitä. Nuoriso pitäisi saada ruotuun virkavallan toimesta.

Vierailija
12/29 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomeria ketuttaa oma menetetty nuoruus ja se että ei pääse enään nuorten naisten piireihin :) ainahan ikäihmiset valittavat näistä samoista asioista.

Vierailija
13/29 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on siis sitä mieltä, että nuorten kuuluukin harrastaa kaupan parkkihallissa kaahailua, tappeluita ja huumekauppaa?

Vierailija
14/29 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää kirjoittaa p a s k a a.

Ap,otsikko on tämä :

K-kauppiaalla tuli mitta täyteen nuorten häiriköinnistä – ilmoitus ”muutoksista” keräsi palaute­­vyöryn.

Vierailija
15/29 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla ensimmäinen kerta kun tän palstan otsikossa sanaa "boomeri" käytetään oikeasta ikäryhmästä :D

Vierailija
16/29 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla ensimmäinen kerta kun tän palstan otsikossa sanaa "boomeri" käytetään oikeasta ikäryhmästä :D

Syntynyt ennen vuotta 1951? Minä kuvan perusteella veikkaisin, että ko kauppias on noin 55-60v ikäinen eli ei boomeri mitenkään. 

Vierailija
17/29 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on siis sitä mieltä, että nuorten kuuluukin harrastaa kaupan parkkihallissa kaahailua, tappeluita ja huumekauppaa?

Huumeet ovat nykyään ihan ok. Ihan pääministeritasolla hyväksytään viihdekäyttö.

Idiootti

Vierailija
18/29 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/29 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumeet ovat nykyään ihan ok. Ihan pääministeritasolla hyväksytään viihdekäyttö.

Idiootti

Sen viihdeporukka on hyvin tunnettu huumeiden käytöstään. Sori nyt vaan ettei siellä landella tajuta näitä juttuja.

Vierailija
20/29 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistakoon p a s k a n, tuo k-kauppias.

Haista itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme