Turkki ja Unkari pois matkustuskohteista
Onko Turkin ja Unkarin nihkeys Natoon pyrkimyksellemme vaikuttanut matkustuspäätöksiinne?
En ole millään tavalla vihamielinen heitä kohtaan, mutta omalta ja perheeni osalta ei matkoja näihin maihin tule.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Hienoja maita, Turkki varsinkin... Hienoja ihmisiä.. Jos heistä joku seisoisi jonkun palstalaisen kanssa rivissä, valitsisin Turkkilaisen joka kerta ketä puolustan. He eivät ole junttia kateellista sohvalla ruikuttavaa kansaa.
Kuka sinun puolustamistasi edes kaipaisi? 😂
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö ennen siellä usein?
Kerta se on kuule ensimmäinenkin. Olen käynyt. Ja silloin siellä oli aivan ihanaa. Pilatkoon vaan kyseinen pääministeri maansa mainetta ihan rauhassa. Omapahan on asiansa. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Olen matkustanut Turkkiin vuosikymmeniä ja tulen matkustamaan ja niin tulee suurin osa muistakin. Ketä nämä teidän viikon boikotit kiinnostaa.
Se on pelkästään hyvä asia, että sinä matkustat Turkkiin ja me muut muualle. Etpähän ole meidän lomakohteitamme pilaamassa.
VKK aktivoitui yllättävän aikaisin.
Luulin, että makaatte puolille päivin kaljoittelun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen matkustanut Turkkiin vuosikymmeniä ja tulen matkustamaan ja niin tulee suurin osa muistakin. Ketä nämä teidän viikon boikotit kiinnostaa.
Turkilla on tosiaan paikkansa tietynlaisen porukan lomakohteena.
No nyt on sohvasotilas vihainen kun ei ole rahaa matkustella, menkää töihin niin on... Itse olen lähdössä Turkkiin pian, Unkarista en paljoa tiedä edes mitään.
Näin, ne matkustelee kellä o pätää!
Hienoja ihmisiä
Turkki o hieno valtio. 10/10 olisi sanonut saman, ennen kuin menivät propagandaan mukaan. Lampaita.
Suomi on niin pieni kansa ettei sillä ole mitään vaikutusta kuinka me mitään boikotoidaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummassakin maassa rajoitetaan mediaa, joten ei nato ole ainoa syy välttää noita paikkoja.
No yhyy, rajoitetaan mediaa. Osaatko muuten ihan konkreettisesti sanoa miten mediaa rajoitetaan Turkissa ja Unkarissa? Siis ihan konkreettisesti? Vai toisteletko vain sitä mitä olet lukenut ilman että tiedät asiasta oikeasti mitään?
Aloita lukeminen tuolta ja googlaa itse lisää. Jos et ymmärrä lukemaasi niin älä kuitenkaan osoita tyhmyyttäsi julistamalla sitä palstalla.
https://vasenkaista.fi/2021/04/unkari-maa-joka-saavutti-lehdistonvapaud…
Juu eipä paljoon heitä paina jos muutama palstalainen jättää menevänsä valtioon missä eivät ole ensikädessäkään KOSKAANNNNN käynyt
No siis molemmilla mailla on hyvät syyt. Suomi ja Ruotsi ovat kiusanneet Unkaria paljon EU:ssa ja Ruotsissa Turkin kaupungeissa aktiivisesti pommi-iskuja tekevän PKK:n edustajat pitävät mielenosoituksia. Jos Suomi lemppaisi Ruotsin kuten he tekivät toisen maailmansodan aikana meille, olisimme jo Natossa.
Alanyassa näyttää olevan paljonkin turisteja, eipä näy katukuvassa parin vauvalaisen puuttuminen.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on sohvasotilas vihainen kun ei ole rahaa matkustella, menkää töihin niin on... Itse olen lähdössä Turkkiin pian, Unkarista en paljoa tiedä edes mitään.
Näin, ne matkustelee kellä o pätää!
Hienoja ihmisiä
Ne joilla ei ole pätää, matkustelevat Turkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Alanyassa näyttää olevan paljonkin turisteja, eipä näy katukuvassa parin vauvalaisen puuttuminen.
Joo, venäläiset tosiaan matkustelevat paljon Alanyaan, koska eivät oikein muualle enää kovin helposti pääse.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on niin pieni kansa ettei sillä ole mitään vaikutusta kuinka me mitään boikotoidaan
Päällimmäinen hyöty lieneekin oma hyvä mieli siitä, ettei rahoita diktatuureja. En silti ole ihan varma siitä, kieriskeleekö Turkin turismisektori siinä määrin rahassa, ettei esimerkiksi pelkästään minun potentiaalisesti tuomalleni kahdelle - kolmelle tuhannelle eurolleni olisi käyttöä. Ei ainakaan uskoisi siitä päätellen kuinka rasittavaan ja päällekäyvään tapaan ovat tuotteitaan ja palveluitaan turisteille tyrkyttämässä.
Lähdössä Turkkiin pian. Hieno maa. Lapsellinen maailmankuva, että jos jokin maa ei toimi SUOMEN edun mukaan kaikessa sitä pitäisi boikotoida. Ketään ei kiinnosta perheesi matkustelut.
Euroopassa voisi aloittaa yleisemmänkin matkailuboikotin näihin maihin. Joku kampanja? Älä matkusta Turkkiin. Myy varastettua viljaa.
Että ärsyttää tämä että nyt sitten kiinostaa boikotit, niin sillähän ei ole ollut yhtään väliä kuinka ihmisoikeus sortavia maita ne ennen on ollut, mutta ai että ku hidastelevat Nato jäsenyyttä niin nyt pitäisi vasta välttää niihin matkustelu.
Turkissa olen usein lomaillut; Unkarissa olen käynyt työmatkoilla useamman kerran myöskin.
Jep.... Jos rehellisiä ollaan, minäkin.