Mikä ihmeen neuvo on lähestyä kiinnostavaa miestä esim kassajonossa?
Pelkkä miehen ulkonäkö ei saa ainakaan minua kiinnostumaan tai lähestymään.
Deittisovelluksissakin ihmisestä pitää olla jotain lisäinfoa, jotta kiinnostus voi herätä. Mutta siellä on jo se tärkein tieto, että vastapuolikin on hakemassa seuraa.
Todella noloa randomisti pokailla ihmisiä kaupassa, itse ainakin ahdistuisin moisesta. Olen siellä ostamassa ruokaa, en etsimässä seuraa.
Kommentit (23)
Jos joku tulisi kassalla höpöttämään, että on ihastunut ja haluaa tavata, niin ajattelisin vain että onpa pinnallinen ihminen, ja ei ikinä.
Jotkut pitää tuollaista ihastumista romanttisena, minä en. Pelkän ulkonäön perusteella saduissakin mennään naimisiin. Ois aihetta uusille saduille.
Jos joku tulisi kaupassa iskemään jollain lameass-scheissella, esimerkkinä yllä mainittu kortsujen vieressä hihittely tai kaljakaapin edessä keikailu katoaisin paikalta hyvin äkkiä. En toivottaisi edes asiallista lähestymistä tervetulleeksi, olen hoitamssa asioitani en hakemassa treffisseuraa. Inhoan ahdistelua, etenkin kun miehet ei osaa ottaa pakkeja arvokkaasti vaan alkaa joko vänkääminen tai haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tulisi kassalla höpöttämään, että on ihastunut ja haluaa tavata, niin ajattelisin vain että onpa pinnallinen ihminen, ja ei ikinä.
Jotkut pitää tuollaista ihastumista romanttisena, minä en. Pelkän ulkonäön perusteella saduissakin mennään naimisiin. Ois aihetta uusille saduille.
Minä katsoisin että mitäköhän lääkkeet on jäänyt ottamatta ja mikä lie hullu raiskaaja lieneekään..
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolme ns kauppapanoa. :D Ekalta pyysin apua kun en ylettynyt kondomeihin, toka kun en ylettynyt olut tölkkiin ja kolmas pyysi kahville kassalla, kun oltiin nähty ennenkin hevi ja maito-osastolla. : D Relaa vähän niin voit joskus jonkun tavatakin. :D
N46
Oletko 130cm? Ja otsassa lukee 'pane mua'.
Eihän sitä heti tartte alkaa selittään että haluun nyt ruveta deittaileen sun kans. Voi aloittaa ihan smalltalkilla, silleen ihan normaalilla tavalla. Seuraavalla kerralla voi sit ilahtua kun näkee "vanhan tutun" ja syventää hiukan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä heti tartte alkaa selittään että haluun nyt ruveta deittaileen sun kans. Voi aloittaa ihan smalltalkilla, silleen ihan normaalilla tavalla. Seuraavalla kerralla voi sit ilahtua kun näkee "vanhan tutun" ja syventää hiukan.
Aika pitkä tie. Sitten 7 kerralla kun viimein päädytte juttelemaan, selviää että mies on varattu/ei halua mitään vakavaa/ei halua lapsia/haluaa lapsia/muuttaa ens viikolla Australiaan/tms. ja lemppaat miehen. Ja alat pokaamaan seuraavaa. Johan alkaa lähikaupan miehet tulla tutuiksi
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolme ns kauppapanoa. :D Ekalta pyysin apua kun en ylettynyt kondomeihin, toka kun en ylettynyt olut tölkkiin ja kolmas pyysi kahville kassalla, kun oltiin nähty ennenkin hevi ja maito-osastolla. : D Relaa vähän niin voit joskus jonkun tavatakin. :D
N46
Aina ihmettelen varsinkin naisia joille kelpaa ihan kuka tahansa. Ja joka ikisen vastaantulijan kanssa pitää panna. Voi yök.
Kai sä teit kakarat jokaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Eikä koske ainoastaan kiinnostavalta vaikuttavia miehiä/naisia vaan ihmisiä yleensä. Kun on avoin ja ottaa kontaktia muihin ihmisiin, niin sosiaaliset taidot paranevat koko ajan ja samalla tuttujen ihmisten verkostot, olkoonkin vaikka vain naamatuttuja tietyistä paikoista.
Mitä sitten, jos se mies/nainen, jonka kanssa vaihtaa pari sanaa silloin tällöin, osoittautuu varatuksi? Onpahan kauppareissut olleet mukavampia ja ovat siitä eteenpäinkin. Miksi joku kokee ajantuhlaukseksi sen, että juttelee muiden ihmisten kanssa?
Muttajoo, alapeukkuja odotellessa. On paljon mukavampaa hoitaa kauppareissu kuulokkeet päässä ja välttäen edes katsomasta ketään silmiin. Sitten voi palata betonikuutioon ihmettelemään, miksi on niin yksinäinen.
Näkeehän noita varsinkin viikonloppuisin. Yh-naisia isimiesten huomiota hakemassa avutonta esittämällä. Sitten kun sä tulet parin hyllyvälin takaa miehesi luo, häipyvät etsimään uutta kohdetta.
Ihmeen huono neuvo.
Vaikkakin tiedän "pariskunnan" joka tapasi kaupan ovella. Naimisiin eivät kuulemma koskaan mene, eivätkä muuta yhteen, mutta niin vain tutustuin heihin puiston penkillä, ja ilmiselvästi he viettävät aikaa yhdessä useammin kuin satunnaisesti.
Smalltalk kassajonossa tai missä vaan kaupassa vielä menee, treffipyyntöä vierastaisin jollei taustalla ole jo sitä smalltalkkia.
Siis miten teille sattuu ja tapahtuu?:D ikinä en ole nähnyt että mies lähestyisi ketään naista jossain kaupassa tai muuallakaan missä päin asutte että tuollaista tapahtuu? Yhden kerran bussissa ollessa joku mies lähestyi vesiraja mekkoon pukeutunutta naista joka oli vaivaantunut kun mies kyseli kahville,no onneksi otti pakit hyvin vastaan. Mutta oikeasti enemmän nähnyt tilanteita jossa miehet ahdistelee kuin iskee,itseänikin on ahdisteltu kaupassa pizzeriassa yms enkä ole edes millään muotoa nätti ja meikkaava. Siksi kuljen naama norsunv itulla ja kuulokkeet päässä,on se prkl kumma kun kaupassakaan ei saa käydä ilman turhaa ahdistelua ja kyyläämistä!
Motonetissä tuli todella söpö nainen kysymään osaanko auttaa pistorasioiden tms valinnassa. Oli niin kaunis hymy että meinasin mainita siitä.
Kerran olin alepassa 21 jälkeen illalla ja ykköskaljaa ostava nainen kysyi haluanko lähteä hänen luokseen. En lähtenyt.
M46
Mulle tulis mieleen että kyseinen henkilö on jotenkin huomioriippuvainen, joka flirttailee kaikille kaikkialla ilman minkäänlaista suodatinta.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten teille sattuu ja tapahtuu?:D ikinä en ole nähnyt että mies lähestyisi ketään naista jossain kaupassa tai muuallakaan missä päin asutte että tuollaista tapahtuu? Yhden kerran bussissa ollessa joku mies lähestyi vesiraja mekkoon pukeutunutta naista joka oli vaivaantunut kun mies kyseli kahville,no onneksi otti pakit hyvin vastaan. Mutta oikeasti enemmän nähnyt tilanteita jossa miehet ahdistelee kuin iskee,itseänikin on ahdisteltu kaupassa pizzeriassa yms enkä ole edes millään muotoa nätti ja meikkaava. Siksi kuljen naama norsunv itulla ja kuulokkeet päässä,on se prkl kumma kun kaupassakaan ei saa käydä ilman turhaa ahdistelua ja kyyläämistä!
Minun kanssani on heittäydytty juttusille ja minä olen heittäytynyt vieraiden miesten kanssa juttusille monessakin paikassa (kauppa, pikaruokala, kahvila, terassi). Asian ydin on se, että ei nimenomaan ahdistella eikä pyydellä kahville vaan jutellaan, vaihdetaan pari sanaa tai tilanteesta riippuen enemmänkin.
Viimeisin mieleenmuistuva tilanne oli loppukesältä leirintäalueelta. Kävelin koiran kanssa kahvilan terassin ohi ja koira pysähtyi haistelemaan jotain. Suunnilleen ikäiseni mies alkoi kysellä koirasta ja vaihdoimme siitä muutaman sanan. Vähän myöhemmin menimme puolisoni kanssa terassille, minä menin etsimään meille pöytää ja hän ostamaan juomat, ja oli luontevaa liittyä samaisen miehen seuraan, kun hänen viereisessään pöydässä oli tilaa. En tiedä, oliko hänellä alun alkaen mielessä mitään muuta kuin jutella koirasta, mutta juuri sellaisia tapaamisten pitää ollakin. Ei iskemistä, ei ehdotuksia, ei yritystä iholle vaan ihan normaalia jutustelua. Kyllä sen huomaa, jos toinen on kiinnostunut muutenkin kuin juttukaverina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Eikä koske ainoastaan kiinnostavalta vaikuttavia miehiä/naisia vaan ihmisiä yleensä. Kun on avoin ja ottaa kontaktia muihin ihmisiin, niin sosiaaliset taidot paranevat koko ajan ja samalla tuttujen ihmisten verkostot, olkoonkin vaikka vain naamatuttuja tietyistä paikoista.
Mitä sitten, jos se mies/nainen, jonka kanssa vaihtaa pari sanaa silloin tällöin, osoittautuu varatuksi? Onpahan kauppareissut olleet mukavampia ja ovat siitä eteenpäinkin. Miksi joku kokee ajantuhlaukseksi sen, että juttelee muiden ihmisten kanssa?
Muttajoo, alapeukkuja odotellessa. On paljon mukavampaa hoitaa kauppareissu kuulokkeet päässä ja välttäen edes katsomasta ketään silmiin. Sitten voi palata betonikuutioon ihmettelemään, miksi on niin yksinäinen.
Tää on totta.
Muttei ehkä sovi suomalaiseen kulttuuriin.
Mä piristyisin ite jos joku juttelisi mulle iloiseen sävyyn kyllä, sen ainaisen tönimisen ja mulkoilun sijaan.
Kyllä kauppajonossa juttelu on paljon parempi kun esim kadulla tuntemattoman pysäyttäminen ja ulos pyytäminen
Hyvänen aika, en ole ikinä kokenut tilannetta että vaikkapa ruokakaupassa olisi joku tullut juttelemaan/flirttailemaan. Olen 35-vuotias ja kaunis nainen. En myöskään itse näe mahdolliseksi tilannetta että menisin kaupassa keskustelemaan jonkun miehen kanssa. Sama juttu kuin minkä joku jo mainitsikin, että pelkkä ulkonäkö ei minulle riitä mielenkiinnon aikaansaamiseksi. Minun tulee jotenkin tuntea/tietää henkilö, ennen kuin kiinnostun yhtään.
N46