Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hankit lisätuloja?

Vierailija
23.10.2022 |

Ruoan hinta nousee, sähkön hinta nousee, kaikki vaan kallistuu kallistumistaan.
Kerro parhaimmat vinkkisi ja omat tapasi lisätulojen hankkimiseen!

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijoituksista tietenkin. Miksi tekisin lisäTÖITÄ kun voi laittaa rahan töihin. Pelkkinä osinkoina kuukausittain 4 numeroinen summa tilille "ylimääräistä".

moni täällä puhuu ylitöistä, tämä on hyvä esimerkki siitä, kun jättää itselleen enemmän vapaa-aikaa, niin ehtii harrastelemaan tällaisia ja muutenkin "hoitamaan talouttaan" ja siihen ei jää aikaa esim näillä aina ylitöissä juoksevilla

Vierailija
62/76 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä mun lisäansioni

1. Täyttelen kyselyitä netissä (esim. AttaPoll, Nortstatpanel, Mobrog). Tätä kautta saan muutamia kymppejä kuukaudessa

2. Teen oman alan opetuskeikkaa esimerkiksi aikuisopistoissa ja aikuiskoulutuksen parissa

3. Pääomatulot Osakkeiden osingot vuokratulot

Mietin Fiverriin tai vastaavaan palveluun kirjautumista, jos saisi sieltä vaikka jotain käännösduunia. Olisi kiva kuulla kokemuksia aiheesta :)

Moni tekee aika paljon hommaa ja näkeek vaivaa pienen lisäansion eteen mutta eivät ymmärrä, että saman voisi tehdä helposti kuluja leikkaamalla, kun luovuon autosta jossa on kk-erät niin heti jäi 350e per kuu enemmän rahaa, paljon helpompi tehdä tällaisia ratkaisuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalle työnantajalle ylitöitä tehden

Minulla sama. Oikein muihin töihin sitoutumista ei tämän oman työn lisäksi voi ajatella.

Vierailija
64/76 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylitöillä olen tämä vuonna tienannut palkan päälle 15 000€. Siitä onnellisessa asemassa olen että tämä on omassa työssä mahdollista. Silloin kun omassa työssäni ei ole ylitöitä tarjolla, käyn tekemässä keikkaa(hoitoala) muualla. Ahneeksi olen tullut tässä muutaman vuoden sisään.

Vissiin olet ollut töissä 24/7 tuohon summaan? Kyllä minäkin olen tehnyt ylimääräisiä vuoroja ja varsinkin sunnuntaina saa tuplapalkan, se hyvä puoli tällä hoitoalalla on, että töitä voi tehdä, niin paljon, kuin jaksaa.

Vierailija
65/76 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä mun lisäansioni

1. Täyttelen kyselyitä netissä (esim. AttaPoll, Nortstatpanel, Mobrog). Tätä kautta saan muutamia kymppejä kuukaudessa

2. Teen oman alan opetuskeikkaa esimerkiksi aikuisopistoissa ja aikuiskoulutuksen parissa

Mietin Fiverriin tai vastaavaan palveluun kirjautumista, jos saisi sieltä vaikka jotain käännösduunia. Olisi kiva kuulla kokemuksia aiheesta :)

Moni tekee aika paljon hommaa ja näkeek vaivaa pienen lisäansion eteen mutta eivät ymmärrä, että saman voisi tehdä helposti kuluja leikkaamalla, kun luovuon autosta jossa on kk-erät niin heti jäi 350e per kuu enemmän rahaa, paljon helpompi tehdä tällaisia ratkaisuja.

Joillekkin auto on välttämättömyys, maaseudulta ei muuten pääse mihinkään.

Vierailija
66/76 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppua pyöritän. Rahoille pääsee.

Vierailija
67/76 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä mun lisäansioni

Joillekin se auto on pakollinen töiden takia. Mulle se on pakollinen töiden ja opiskeluiden takia. Toki 20 vuotta vanha auto joka maksettu jo, mutta bensaan yms. menee rahaa. En pääse töihin enkä kouluun julkisilla aikataulujen vuoksi. 

Vierailija
68/76 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastamalla ja myymällä kalaa. Kalastan pääasiassa ahvenia koska niitä on helppo saada. Kulut on pienet ehkä 10 euroa bensaa veneeseen viikon aikana mutta viikossa saan ahvenia 50-60 kg joista saan rahaa 300 euroa. Näin olen tehnyt keväästä syksyyn. Tosin kalastuskausi on lopuillaan mutta sain minä rahaa säästöön 4000 euroa kalaa myymällä. Kyllä minä talven pärjään.

Vierailija
69/76 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama satanen tulee osinkoina vuodessa. ei tuo paljon ole mutta kompensoi ainakin vähän inflaatiota.

Vierailija
70/76 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kurkata tämä Feissiryhmä, josta saa paljon hyviä vinkkejä lisätuloihin: https://www.facebook.com/groups/1175397359965246

Vierailija
71/76 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitushypetys on jo yltänyt sellaisiin mitttakaavoihin että kohta rysähtää ja oikein kunnolla.

Vierailija
72/76 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo

Vierailija
73/76 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn itseäni. Hyvin tulee rahaa vaikka mies olenkin. Suosittelen muillekin samaa, niin miehille kuin naisille.

Helpompaa rahaa ei olekaan...

Vierailija
74/76 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta hoitoalalla tuon verran ylitöillä tienatessa jää vapaa aika vähäiseksi.

Vierailija
75/76 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyn itseäni. Hyvin tulee rahaa vaikka mies olenkin. Suosittelen muillekin samaa, niin miehille kuin naisille.

Helpompaa rahaa ei olekaan...

Hyi, likasta parrua olet valmis ottamaan sisällesi!! En mistään summasta ole valmis homoilemaan.

Sairasta!!! Hepatiitti, hiv, klamydia, tippuri...!

Vierailija
76/76 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan tuttavien hiuksia. Hiustenleikkuun hinta on 6 euroa. Alan koulutusta minulla ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi