Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hankit lisätuloja?

Vierailija
23.10.2022 |

Ruoan hinta nousee, sähkön hinta nousee, kaikki vaan kallistuu kallistumistaan.
Kerro parhaimmat vinkkisi ja omat tapasi lisätulojen hankkimiseen!

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle työnantajalle ylitöitä tehden

Vierailija
2/76 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätyöt. Kokopäiväiset ma-pe, pari tuntia la-su

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuan hinta nousee, mut näkee sen mun vyötärönympäryksestä, että pärjäisin vähemmällä.

Vierailija
4/76 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyfans?

Vierailija
5/76 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerideittailu

Vierailija
6/76 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteko

Vierailija
7/76 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitöillä olen tämä vuonna tienannut palkan päälle 15 000€. Siitä onnellisessa asemassa olen että tämä on omassa työssä mahdollista. Silloin kun omassa työssäni ei ole ylitöitä tarjolla, käyn tekemässä keikkaa(hoitoala) muualla. Ahneeksi olen tullut tässä muutaman vuoden sisään.

Vierailija
8/76 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäni ei ole mahdollisuutta ylitöihin, joten olisi kiva kuulla erilaisia vinkkejä!

Vierailija
9/76 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttelen maksettuja kyselyitä vaikka eipä niistä paljon tienaa. Myyn villasukkia Facebookin ryhmissä. Teen ylitöitä jos vain sopii mun omiin vuoroihin ja opiskeluihin.

Vierailija
10/76 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylitöillä olen tämä vuonna tienannut palkan päälle 15 000€. Siitä onnellisessa asemassa olen että tämä on omassa työssä mahdollista. Silloin kun omassa työssäni ei ole ylitöitä tarjolla, käyn tekemässä keikkaa(hoitoala) muualla. Ahneeksi olen tullut tässä muutaman vuoden sisään.

Wau, ei taida hoitsut olla palkkakuopassa!

Vierailija
11/76 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään kun ei ole pakko, sitten kun/jos on niin mä epäilen et tässä alkaa yks sun toinen käymään kauppaa poliitikkojen ja tehtaanomistajien lapsilla, ison maailman mallin mukaan.

Vierailija
12/76 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoituksista tietenkin. Miksi tekisin lisäTÖITÄ kun voi laittaa rahan töihin. Pelkkinä osinkoina kuukausittain 4 numeroinen summa tilille "ylimääräistä".

Vierailija
13/76 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei saa tehdä ylitöitä, niissä tulee aika äkkiä lainsäädäntö vastaan.

Vierailija
14/76 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun lisäansioni

1. Täyttelen kyselyitä netissä (esim. AttaPoll, Nortstatpanel, Mobrog). Tätä kautta saan muutamia kymppejä kuukaudessa

2. Teen oman alan opetuskeikkaa esimerkiksi aikuisopistoissa ja aikuiskoulutuksen parissa

3. Pääomatulot Osakkeiden osingot vuokratulot

Mietin Fiverriin tai vastaavaan palveluun kirjautumista, jos saisi sieltä vaikka jotain käännösduunia. Olisi kiva kuulla kokemuksia aiheesta :)

Vierailija
15/76 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalle työnantajalle ylitöitä tehden

LOL. Eipä mulle ole asiantuntijatyössä koskaan maksettu ylitöistä. Tunti tunnista niitä voi pitää.

Vierailija
16/76 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo 15 000€ vaatii todella paljon ylitöitä ja siinä ei paljon muuhun jää aikaa ja helposti kuluttaa itsensä loppuun. Ei kannata kadehtia.

Vierailija
17/76 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo 15 000€ vaatii todella paljon ylitöitä ja siinä ei paljon muuhun jää aikaa ja helposti kuluttaa itsensä loppuun. Ei kannata kadehtia.

Siksi kannattaakin sijoittaa. olen saanut tänä vuonna palkan päälle tuon verran ihan osinkoina.

Vierailija
18/76 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kannattaakin sijoittaa. olen saanut tänä vuonna palkan päälle tuon verran ihan osinkoina.

Mua alkaa oikeasti jo ärsyttämään tuo jatkuva sijoitusjankuttaminen. Kaikilla ei todellakaan ole varaa alkaa sijoittamaan. Pitäisi myös tietää mihin sijoittaa, että siitä saa rahallista hyötyä. Jos ei tiedä mitä tekee, niin todellakaan kannata lähteä sijoittamaan vähiä rahojaan.

Vierailija
19/76 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua alkaa oikeasti jo ärsyttämään tuo jatkuva sijoitusjankuttaminen. Kaikilla ei todellakaan ole varaa alkaa sijoittamaan. Pitäisi myös tietää mihin sijoittaa, että siitä saa rahallista hyötyä. Jos ei tiedä mitä tekee, niin todellakaan kannata lähteä sijoittamaan vähiä rahojaan.

Jos sinulla on rahaa alkoholiin, makeisiin, uhkapeleihin (esim lotto ja muut veikkauksen pelit) tai tupakkaan ON sinulla rahaa sijoituksiin. Jos ei tiedä mitä tekee niin voi OPETELLA.

Vierailija
20/76 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koodaan nettipalveluita kuten https://telkkari.org

Ei anna valita päivää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi