Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisittekö huomenna töihin (asiakaspalveluun), jos nyt lämpöä 37,3?

Vierailija
23.10.2022 |

Mulla on normaalisti 36,6C.
Eli 0,7 lämpöä verrattuna normaaliin. Mulle ei tule helposti lämpöä. Lisäksi pää on kipeä, väsyttää, tosi vähän yskää ja nuhaa. Tein koronatestin nenästä, ei näytä koronaa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeen raja on 37,5. Toki on jos on flunssa niin kannattaa aamulla katsoa tilanne, ja mahdollisesti mitata lämpö.

Vierailija
22/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia illalla tuo. Mittaa aamulla uudelleen. Jos on yli 37,5 voi harkita mitä tekee ja tärkeintä se tuntuuko olo sairaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nousee joka ilta noihin lukemiin työpäivinä. Normaalilämpöni on 36,3-36,7.

Vierailija
24/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Mulla peruslämpö 36,0, joten kaikki yli 37 on jo tuskaa. Tosin katsoisin huomenna vielä, mikä on olo.

Vierailija
25/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli just 37.2 ja pientä päänsärkyä ja koronatesti selkeä nega, ei mitään hailukkaa kauan viivaa. Meni töihin. Kun tuli töistä niin kuume alkoi nousta ja sit siitä seuraavana päivänä koronatesti olikin jo ihan selvästi positiivinen. Jäisin kotiin siis sinuna ap.

Vierailija
26/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on sanottu, että alle 38 aina töihin.. En onneksi toimi hoitoalalla, älkää pelätkö.

Ap, katso aamulla. Jos on kurja olo niin et tietenkään mene.

Mun entinen pomo sanoi tuota samaa. 38 vasta riittävästi lämpöä. Mun normaalilämpö on 35,5.

Onneksi työterveyslääkäri oli eri maata. Häntä ei kiinnostanut kuumeen määrä, vaan se, mikä on olo.

Pomot ei sitä määrittele mikä on riittävästi lämpöä. Mulla riittävästi on 37.

Vierailija
27/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mikä normaali lämpö on ja onko kipeä. Sinällään normaalia että lämpö pyörii 37 ympärillä ja toisilla nenä vuotaa kylmyydestä ja pölystä ja ties mistä.

Jos on flunssa niin tarvittaessa jää kotiin

Vierailija
28/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen olenko kipeä vai en. Illalla voi olla helposti himpun päälle 37. Mittaisin aamulla, ja jos on edelleen lämpöä ja huono olo, jäisin kotiin.

Vierailija
29/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku, tuo mitään kuumetta vielä ole.

Töihin vaan.

Vierailija
30/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mikä normaali lämpö on ja onko kipeä. Sinällään normaalia että lämpö pyörii 37 ympärillä ja toisilla nenä vuotaa kylmyydestä ja pölystä ja ties mistä.

Jos on flunssa niin tarvittaessa jää kotiin

Joo ei ole kyllä normaalia minulla. Mulla on niin kauan kun on mitattu (kohta 50 vuoden ajan) ollut aina 36,6 normaali lämpöni. Mittaan elohopeakuumemittarilla, se on tarkka.

Ap

Vierailija
31/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni kolme päivää, ennen kuin koronatesti näytti positiivista. Ja pientä lämpöä oli vaan ja pikkuisen kurkkukipua. Onneksi en mennyt töihin, sillä itsekin mietin ensin, että pitäisikö mennä.

En siis menisi.

Vierailija
32/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kuumemittarin lukeman mukaan olla pois töistä, vaan oireiden mukaan.

Vierailija
33/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle 37,5 olisi vielä ihan normaali ruumiinlämpö, 37,2 alkaa olla jo alhainen. Mä palelenkin helpommin kuin esim. mies, jolla jo 36,7 alkaa olla kohonnut lämpö.