Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko tänä jouluna paistaa kinkun jo aatonaaton vastaisena yönä mahdollisen sähkökatkon takia?

Vierailija
23.10.2022 |

Jos kaikki panevat kinkkunsa uuniin samaan aikaan aaton vastaisena yönä, naks, sähköt on poikki kaikilta, kinkku raakaa ja hyvää joulua! Veli Naapurikin varmaan mielellään antaa joululahjansa sähkökatkojen yms. muodossa. Viisas ennakoi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oon paistanut 22 tai 23 päivä. Meillä kinkku ei ole mikään joulun pääruoka, vaan lisuke muiden joukossa. Sama se milloin sen paistaa.

Vierailija
22/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole päättänyt vielä tuota kinkkuasiaa, mutta miettinyt kyllä. Jotain ohjeistusta ylempää toivoisin, ja samaan aikaan kansalaisilta ymmärrystä tehdä asia itsenäisesti järkevästi. Mutta kuinka koordinoidaan kolme miljoonaa kinkku-uunia?

Joka tapauksessa siihen mennessä ja siinä vaiheessa viimeistään trolliarmeija alkaa loputtomasti jankuttaa, mutta se vaatii vain pitkää pinnaa ja suodatuskykyä.. Onneksi tällä palstalla ei taida käydä enää nykyään muut kuin provoilijat, trollit, modet ja minä, eli sinänä ei varmaan haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pattayalla joulun kinkut vaihtuu👌

Vierailija
24/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan peliliike paistella jouluruuat vasta vaikka jouluyönä? Ei ole lapsia, niin kyllä sitä pystyy jo tässä iässä uskottelemaan itselleen, että tulee se joulu huomennakin...

Ja kun jouluna tulee aina joku ihmeen kiire, ihan niinkuin se tulis jonain yllätyksenä koko joulunvietto... Niin siinäkin mielessä olisi sitten enemmän peliaikaa valmisteluille, etenkin kun pyhät sattuu nyt typerästi niin, että on paahdettava täysi viikko töitä ennen aattoa.

Vierailija
25/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan,että aattoiltapäivän laatikoiden sun muiden paistamiset ja saunanlämmitykset on suurempi riski.

Vierailija
26/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrataan lämmitettyä leivinuunia kinkunpaistajalle, 100 €/tunti.