Riittääkö neljän munan täytekakku 10 hengelle?
Yksi pala per lärvi joten santsata ei voi. Synttärit tulossa.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää hyvin jos pöydässä on muutakin kuin täytekakkua. Itse teen aina juustokakun ja kuivakakun sekä leivon pikkuleipiä kahvipöytään niin jokainen saa jotain mistä tykkää. Tämän lisäksi pöydässä on oltava suolaista. Ei mitään kaupan keksejä tai einespullaa! Jos et osaa leipoa niin hanki leipomosta kakut sun muut. Näin osoitat että arvostat vieraitasi.
Tarjoatko yleensäkään mitään terveellistä? Nykyään on monia jotka eivät syö sokerihiilarimössöjä. Listassasi ei ole kaikkea mistä kaikki pitävät. -Ohis
Onnekseni ystäväpiirissä ei ole nipottajia. Juhliin mennään herkuttelemaan, ei laskemaan kaloreita.
Aivosi ovat sokerimössöllä pilattu niin ei voi odottaakaan mitään järkevää. On olemassa ihmisiä, jotka eivät voi sairauden takia syödä hiilarisokerimössöjä, joten meillä on aina terveellisiä herkkuja tarjolla. Ei ole kaltaisestasi ahdasmielisestä niposta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää hyvin jos pöydässä on muutakin kuin täytekakkua. Itse teen aina juustokakun ja kuivakakun sekä leivon pikkuleipiä kahvipöytään niin jokainen saa jotain mistä tykkää. Tämän lisäksi pöydässä on oltava suolaista. Ei mitään kaupan keksejä tai einespullaa! Jos et osaa leipoa niin hanki leipomosta kakut sun muut. Näin osoitat että arvostat vieraitasi.
Tarjoatko yleensäkään mitään terveellistä? Nykyään on monia jotka eivät syö sokerihiilarimössöjä. Listassasi ei ole kaikkea mistä kaikki pitävät. -Ohis
Onnekseni ystäväpiirissä ei ole nipottajia. Juhliin mennään herkuttelemaan, ei laskemaan kaloreita.
Juhliin EI mennä ahnehtimaan ja syömään vaan juhlistamaan päivänsankaria. Ihan vaan tiedoksesi ahne paska.
Loimaan Taisto ja Thaimaan loisto kirjoitti:
Jos kakku on kyllin pahaa, sitä riittää vaikka sadalle hengelle
Oikein ällömakea ja sisältää laksatiivia. :DDDDDD
Riittäähän tuo mutta jos rahat ovat tiukilla niin miten olisi nyyttärikestit? :) Me järjestettiin lapsosella nyyttärisynttärit ja olivat oikein mukavat. Onnea sankarille.
Miksi tähänkin pitää kirjoittaa niin kurjia vastauksia?
Riippuu siitä, minkä verran on muuta syötävää. Jos kakku on ikään kuin jälkiruokana ja on reilusti muutakin syötävää , se riittää. Jos syömässä on lapsia, jotka eivät yleensä pidä kakuista, se riittää, mutta ahmattiaikuisille kahvipöydän päätarjottavana ei riitä.
Täytteet ja kuorrutus vaikuttavat myös. Muhkeaa kermakakkua kahdella sentin paksuisella välikerroksella riittää, ohut suklaakakku ei.
Tässä on viime aikoina käynyt useasti niin, että käymissämme juhlissa on ollut todella upeita leipomokonditorian kakkuja - ja ne ovat olleet tylsän, mitäänsanomattoman tai jopa pahan makuisia. Olen juhlien jälkeen leiponut kotona täytekakkua ihan vaan siksi, että lapset ovat pyytäneet! Minun kakkuni ovat ehkä rustiikkisen näköisiä, mutta todella hyviä.
EIpä tarvitse enää mennä kahviloihin kakulle, kun tietää, että siinä vaan pettyy.