Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisten NAISTEN LEGOT! Näitä on odotettu!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin nuo valmiit jutut on tylsiä, mieluummin rakentelisin vapaalla kädellä. Lapsenakin yleensä rakensin valmiita taloja yms. vähän eri tavalla. Olisi ihan mahtavaa hankkia isot määrät palikoita ja antaa mielikuvituksen lentää.

Vierailija
22/32 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita ollut jo vuoden pari. Löytyy myös bonsaipuu. Nalle Puh legoja on myös aikuiseen makuun. Ja toisaalta tykkäähän moni nainenkin esim. Star Warsista ja Harry Potterista, joista on myös aikuisille suunnattuja legoja.

Ei saa kato tytöt tykätä kuin pinkeistä kotileikkilegoista ja naiset vain kukkakimpuista ja ehkä, jos tulee joku vauva-, tai muotisarja, niin sitä saa kasata. Kaikki tekniset, hauskat ja jännät härpättimet on syytä jättää miehille.

Itketään sitä, miten seksismistä pyritään eroon, ja samaan aikaan toisaalla sitä vain lisätään. 

Eletään todellakin vahvimman elöönjäämisen aikoja, taistelutantereena ja kiistakapulana ihmisten mielenterveys ja todellisuudentaju. Kaiken tämän päälle jatkuvaa toistoa megafonista vaihdellen "olemme onnellisempia ja onnekkaampia kuin koskaan" ja "tasa-arvon toteutus on vasta alkuvaiheessa".

Mihis ne aikuisten värityskirjat katosi? 

Onko vauvanuket jo tulossa jouluksi kauppoihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin nuo valmiit jutut on tylsiä, mieluummin rakentelisin vapaalla kädellä. Lapsenakin yleensä rakensin valmiita taloja yms. vähän eri tavalla. Olisi ihan mahtavaa hankkia isot määrät palikoita ja antaa mielikuvituksen lentää.

Käy köpikses legokaupassa, siellä saa osteltua palikoita irtokarkki tyyliin eli kilohintaan.

Vierailija
24/32 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 60€ eikä tuossa edes ole montaa palikkaa...

Vierailija
25/32 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuin itse kun näin tuon. Kolmiulotteinen palapeli,

On se mulle liian kallis.

Vierailija
26/32 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi näyttää ihan hauskoilta, mutta mä en yhtään tajua niiden funktiota. Mitä valtavalla legovuoristoradalla tekee? Puretaanko se vaan rakentamisen jälkeen, kun sitä on ihailtu ilta?

Vierailija
27/32 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on periaatteessa ihan sama mitä se lopullinen valmis tuote esittää, rakastan vaan sitä rakentamista. Itse asiassa tuo kukka näyttää ihan pirun tylsältä, ennemmin jotain rakennuksia, autoja tms.

N45

28/32 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi näyttää ihan hauskoilta, mutta mä en yhtään tajua niiden funktiota. Mitä valtavalla legovuoristoradalla tekee? Puretaanko se vaan rakentamisen jälkeen, kun sitä on ihailtu ilta?

Kai sitä voi talvella ajaa paremman puutteessa 🤠

Vierailija
29/32 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan niin, että monet naiset eivät leiki vain siksi että heillä on pieniä lapsia, vaan tykkäävät leikkiä ihan leikkimisen vuoksi?

Kaikki eivät edes liikakansoita sen vuoksi, vaan leikkivät rehellisesti itse.

Vierailija
30/32 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastajilla on yleensä vitriineitä, mihin nää laitetaan. Ja kai tuolla leikkiäkin voi, jos sen lapsille rakentaa.

Vierailija
31/32 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita ollut jo vuoden pari. Löytyy myös bonsaipuu. Nalle Puh legoja on myös aikuiseen makuun. Ja toisaalta tykkäähän moni nainenkin esim. Star Warsista ja Harry Potterista, joista on myös aikuisille suunnattuja legoja.

Ei saa kato tytöt tykätä kuin pinkeistä kotileikkilegoista ja naiset vain kukkakimpuista ja ehkä, jos tulee joku vauva-, tai muotisarja, niin sitä saa kasata. Kaikki tekniset, hauskat ja jännät härpättimet on syytä jättää miehille.

Itketään sitä, miten seksismistä pyritään eroon, ja samaan aikaan toisaalla sitä vain lisätään. 

Eletään todellakin vahvimman elöönjäämisen aikoja, taistelutantereena ja kiistakapulana ihmisten mielenterveys ja todellisuudentaju. Kaiken tämän päälle jatkuvaa toistoa megafonista vaihdellen "olemme onnellisempia ja onnekkaampia kuin koskaan" ja "tasa-arvon toteutus on vasta alkuvaiheessa".

Mihis ne aikuisten värityskirjat katosi? 

Onko vauvanuket jo tulossa jouluksi kauppoihin?

Onko tää sun kommentti nyt seksismiä? Mua ärsyttää ihan sikana, että naisille kohdistettuja juttuja pidetään tylsempinä kuin miehille kohdennettuja juttuja. Miksi joku avaruusalus on siistimpi kuin kukkakimppu? Ja jos mä haluan rakentaa sen kukkakimpun, niin miksi se on jotenkin noloa?

Todellakin on tasa-arvo vielä lapsenkengissä, kun perinteisesti naiselliset jutut nähdään tylsinä ja huonompina.

Vierailija
32/32 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, en odottanut paljoa niin siihen nähden ei valittamista. Tykkään kyllä enemmän kaikista rakennuksista, tuo sopisi enemmän legohullulle työkaverille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi