Plussat ja miinukset työpaikkaromanssissa?
Pari kuukautta sitten aloitin uudessa työpaikassa ja pomoni on selvästi ihastunut minuun. Nyt mietin ryhdynkö suhteeseen.
Itse sinkku, pomolla puoliso ja kaksi pientä lasta, joten kuvio hieman monimutkainen. Ja lisäksi siis alainen-lähiesihenkilö asetelma.
Eli ne joille on OMAA kokemusta aiheesta, laittakaa plussat ja miinukset miten meni.
Kommentit (7)
Meillä on työpaikkaromanssi kestänyt jo 20 vuotta. Samassa työpaikassa oltiin alle kaksi vuotta.
Jätä varatut rauhaan. Toinen saattaa olla typerä, sinun ei tarvitse olla.
Mies juoruaa kaikki suhteen asiat työpaikan naisille. Ja naiset suuttuvat sille naiselle.
Tuossa pomo jatkaa elämäänsä ja saa kivaa sutinaa. Sitten kun haluat lopettaa vehtailun, saat potkut.
+ pomo saa p*****a myös työpaikalla
+ pomo saa suus****ä myös työpaikalla
+ pomon seksi hyvinvointi voi hyvin
jne...
Meinaat, että voit vaan ilmoittaa pomolle että sinä olet päättänyt että aloitamme suhteen?🤣🤣🤣
Ihan normi. Kyllä minäkin olen syönyt kuormasta, mutta se ei saa tulla julki työpaikalla. Se pitää tehdä salassa. Tuolla että pomo on naimisissa ei ole merkitystä.
Kymmenen vuotta sitten sama tilanne sillä erolla että pomo oli jo eronnut kun minä aloitin töissä.
Suhteesta oli eniten harmia työpaikalla. Oltiin vakijuorujen kohde, iltaelämässä sai kuunnella suoraa vittuilua työmiehiltä ja jopa herjaa. Oltiin siis itse molemmat toimihenkilöitä.
Noh suoraa työpaikkakiusaamista sinänsä ei ilmennyt, ala oli sellanen että siellä nyt muutenkin kaikkia varsinkin nuoria naisia koeteltiin ja piti osata pitää omat puolensa tai miehet jauhoivat muussiksi. Olin melko nuori ja naiivi kun aloitin, lopettaessasi melko kyyninen ja epäileväinen.
Sinänsä en kadu vaan eniten yllätti ihmisten luonne. Toki suurin osa toimihenkilöistä osasi suhtautua (tai ei ainakaan tuonut mielipidettään esiin) asiallisesti.
Meidän suhde oli iso ongelma johdolle ja mies siirrettiinkin noin vuoden sisäisellä toisen toimeen, ei alennettu vaan toisen osaston johtajaksi. Asiat hieman helpottuivat sen jälkeen, ns tyyntyivät. Muutaman vuoden jälkeen molemmat vaihdettiin työpaikkaa (erillisiin).