Onko täällä paikalla jousimies naisia?
Jousimies mies haluaisi tutustua teihin. Tiedätte että kahden jouskarin yhteiselämästä ei vauhtia , seksuaalista jännitettä eikå mitään puuttuisi.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ihana Jousimies!
-mies!
Kelpaa leijonanaiselle. Nam!
Jousmies-naiset ovat kiehtovia ihanaisia, mutta kärsimättömän ehdottomia now or never -asenteensa kanssa.
Tarkoitat siis jousihenkilö-henkilöä?
Tunnen itsen naiseksi ja olen myös hurahtanut urologiaan sekä muuhun huuhaahan.
Olen 29v jousimies ja mieheni on myös jousimies. On kyllä ihan päinvastainen luonne hänellä.. Seksuaalinen kyllä on mutta muuten on hissukka kotihiiri jota kiinnostaa vaan (omat) autot.
Vierailija kirjoitti:
On mutta tiesitkin varmaan että parhaat on jo viety ;)
Niin, mutta olen jälleen vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Jousimies on kiinnostava ja yllätyksellinen tähtimerkki. Olisinpa minäki jousimies.
Tervetuloa elämääni. Odotan tässä sitä tylsää keski-ikää. Saisi vihdoin lepoa ja rauhaa.
Iloiset asiat saisi jäädä. Hajonneet liitot, ihmiset ja autot voisi poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Jousimies!
-mies!
Nuorena rakastin leijonamiestä.
T. Jousimiesnainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinku joku syntymäpäivä nyt merkkaisi mitään? Onko tyhmempää aloitusta ollut? No ei!
Ei ole kuultu., mutta monet ihmiset ovat erittäin tyhmiä ja uskovat astrologiaan muuhun huuhaahan. Minkäpä sille mahtaa, että näin on.
Tälläset tyypit jaksaa huvittaa mua aina vaan. Ei kiinnosta huuhaa, mikä on sitten ihan pakko käydä jokaiseen ilmiselvään huuhaaketjuun ilmoittamassa.
Mä en kertakaikkiaan jaksa käyttää energiaani siihen, että käyn tekemässä selväksi ettei aihe mua kiinnosta, ketä kiinnostaa ettei sua kiinnosta?
Mä vaan en osallistu niihin ketjuihin, vain sellasiin, jotka mua kiinnostaa.
Me jouskarit ei nipoteta pikkujutuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Jousimies!
-mies!
Nuorena rakastin leijonamiestä.
T. Jousimiesnainen.
Kolme ekaa poikaystävää oli leijonia. Isäni myös leijona. Heh, mitä sitä sanotaan jouskaritytöistä ja isän merkityksestä.
Eikä mitään, leijonat on ihan jees. -jos vain jaksaa silittää niiden paksua päätä... :)
Ihana Jousimies!